قیمت ADA ممکن است حرکتی را که در رویدادهای هارد فورک قبلی دیده شده بود، تکرار کند

  • Cardano (ADA) در 24 ساعت گذشته 7.13 درصد کاهش یافته است.
  • حرکت قیمت ADA که اخیراً مشاهده شد، یک روند تکراری است که در تاریخچه سکه در لحظات افزایش به رویدادهای هارد فورک مشاهده شده است.
  • برخی از رویدادهای هارد فورک قبلی در طول یک بازار گاوی بودند، در حالی که هارد فورک آینده با روند نزولی برگزار خواهد شد.

به گفته ردیاب بازار ارزهای دیجیتال CoinMarketCap، Cardano (ADA) در 24 ساعت گذشته 7.13 درصد کاهش یافته است.

در حال حاضر، قیمت ADA 0.6049 دلار است. این سکه را در رتبه ششم فهرست بزرگ‌ترین پروژه‌های ارز دیجیتال CoinMarketCap بر اساس ارزش بازار قرار می‌دهد – در زیر سکه بایننس (BNB) و بالاتر ریپل (XRP).

این کاهش جزئی در قیمت ADA در روز آخر پس از افزایش بیش از 20 درصدی سکه در روز قبل رخ می دهد.

حرکت قیمت ADA اخیراً یک روند تکراری است که در تاریخ سکه در لحظات افزایش به رویدادهای هارد فورک دیده می شود. سه لحظه از این دست در تاریخچه سکه وجود داشته است و به نظر می رسد رویداد آتی هارد فورک Vasil ممکن است تأثیر مشابهی بر قیمت ADA داشته باشد.

با این حال، یک نکته قابل توجه این است که سه رویداد قبلی هارد فورک در طول یک بازار گاوی بود، در حالی که هارد فورک فعلی در یک روند نزولی انجام خواهد شد. این ممکن است به این معنی باشد که به جای ورود به یک رالی صعودی، کاری که قیمت ADA در سه رویداد هارد فورک قبلی انجام داده است، می‌توانیم ببینیم که ADA یک پایین قیمت ثابت برای شروع به کار ایجاد می‌کند.

قیمت ADA اندکی کاهش می یابد (منبع: TradingView)

در نمودار روزانه، قیمت ADA از خط 20 میانگین متحرک (MA) بالاتر رفته و سعی شده است خط 50 MA را آزمایش کند. تلاش 50 MA با اندکی کاهش قیمت مواجه شد.

با این حال، اگر قیمت ADA بتواند بالاتر از خط 20 MA باقی بماند، یک اصلاح در این زمان ممکن است سالم باشد – به ADA اجازه می‌دهد تا با نزدیک شدن به هارد فورک Vasil یک پایه محکم برای راه‌اندازی ایجاد کند. سرمایه گذاران باید محتاط باشند زیرا ممکن است قیمت ADA قبل از افزایش دوباره به سطح 0.52 دلار کاهش یابد.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر