• نمودار ADA در زمان نگارش نزولی را نشان می دهد.
  • فشار بر قیمت ADA ممکن است قیمت ADA را اندکی افزایش دهد، اما احتمالاً یک حرکت جعلی خواهد بود.
  • خرس ها تا زمانی که ADA برای یک دوره قابل توجه به بالای 0.52 دلار مبادله نکند، قوی خواهند ماند.

کاردانو (ADA) در زمان نگارش این مقاله نزولی را در نمودار خود نشان داده است، زیرا قیمت آن 7 درصد کاهش یافته است. گسترده تر بازار کریپتو همچنین در چند روز گذشته یک موج نزولی را به نمایش گذاشته است که بیت کوین (BTC) در مرز 20000 دلار قرار دارد و آلت کوین ها نیز به دنبال آن هستند.

قیمت ADA همچنین به بالای سطح مقاومت 0.55 دلار رسید اما نتوانست خود را بالاتر از سطح قیمت حفظ کند. اکنون، خرس‌ها حضور خود را در بازارهای کریپتو افزایش داده‌اند و در نتیجه نمودار فنی ADA چشم‌انداز نزولی را نشان می‌دهد.

فعالیت خرس اخیر قدرت گاوها را متوقف کرده است زیرا متحرکان بازار به طور قابل توجهی در نمودارهای مربوطه خود کاهش یافته اند.

همانطور که اوضاع پیش می رود، ADA نزدیک به منطقه پشتیبانی 0.42 دلار معامله می شود. فشار فروش با خروج خریداران از بازار آغاز شد. اگر فشار فروش ادامه پیدا کند، می‌تواند سکه را به زیر سطح 0.42 دلار و نزدیک‌تر به علامت قیمت 0.33 دلار بکشاند.

فشار بر قیمت ADA در این مرحله می تواند باعث افزایش اندکی قیمت ADA شود، اما به احتمال زیاد بهبودی کوتاه نامیده می شود.

نمودار 4 ساعته برای ADA/USDT (منبع: CoinMarketCap)

نمودار 4 ساعته برای ADA/USDT نشان می‌دهد که چگونه قیمت ADA به طور مداوم در حرکت نزولی خود بالاترین سطح پایین‌تری را ثبت می‌کند. سپس این حرکت به 0.4510 دلار رسید و به خط 9 میانگین متحرک نمایی (EMA) رسید و قیمت ADA اکنون با 0.4662 دلار معامله می شود.

در صورت بازگشت قدرت خرید، ADA می تواند سطح 0.48 دلار را مجدداً بررسی کند. با این حال، خرس ها تا زمانی که ADA برای یک دوره قابل توجه بالاتر از علامت قیمت 0.52 دلار معامله شود، قوی باقی خواهند ماند. از سوی دیگر، کاهش از سطح قیمت فعلی می‌تواند باعث شود که ADA در معاملات آتی به 0.33 دلار برسد.

سلب مسئولیت: دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده دیدگاه CQ نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CQ همه کاربران را تشویق می‌کند تا قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر