قیمت ALGO در خطر اصلاح 25 درصدی علیرغم تبلیغات تبلیغاتی Algorand FIFA

قیمت ALGO با وجود هیاهوی همکاری Algorand-FIFA در تلاش است تا مقاومت فنی را از بین ببرد.

الگوراند (ALGO) قیمت ها در 3 می پس از تبدیل شدن، افزایش یافتند ارائه دهنده راه حل رسمی بلاک چین فیفا. با این وجود، جفت ALGO/USD همچنان با خطرات فروش مواجه است.

مشارکت پرمخاطب

قیمت ALGO 20% جهش کرد و به 0.74 دلار رسید، که بالاترین سطح آن از 22 آوریل است. حرکت صعودی آن به عنوان بخشی از بازگشت گسترده‌تری بود که از 30 آوریل شروع شد و تنها در سه روز از معاملات 37.5% افزایش یافت.

نمودار قیمت روزانه ALGO/USD. منبع: TradingView

همانطور که در نمودار بالا قابل مشاهده است، بخش بزرگی از حرکت صعودی ALGO نشانه هایی از آن گرفته شده است اطلاعیه فیفا. اواخر دوشنبه، نهاد رسمی حاکم بر فوتبال فاش کرد که با Algorand همکاری کرده است تا “استراتژی دارایی های دیجیتال” خود را توسعه دهد، که با راه حل کیف پول شروع شد.

همچنین تأیید کرد که الگوراند را «حامی منطقه‌ای» خود در آمریکای شمالی و اروپا در طول جام جهانی فوتبال بعدی در قطر در ماه نوامبر و اسپانسر رسمی جام جهانی زنان فیفا در استرالیا و نیوزلند 2023 ™ کرده است.

توکن ALGO یک ارز دیجیتال بومی در اکوسیستم بلاک چین Algorand است که مشوق مشارکت شبکه و تراکنش‌های قدرت یا تغییرات حالت است.

قیمت ALGO نتوانست مقاومت مهم را بشکند

آخرین دوره خرید در بازار الگوراند نشانه هایی از تزلزل را نشان داد زیرا ALGO به نقطه تلاقی مقاومت بحرانی رسید.

قیمت ALGO پس از رسیدن به بالاترین حد روزانه خود در نزدیکی 0.74 دلار، نزدیک به 8 درصد اصلاح شد. نکته جالب این است که سطح اوج نزدیک به میانگین متحرک نمایی 50 روزه توکن (EMA 50 روزه؛ موج قرمز در نمودار زیر) و ناحیه مقاومت تبدیل شده به پشتیبانی است.

نمودار قیمت روزانه ALGO/USD با تلاقی مقاومت. منبع: TradingView

مربوط: سرمایه گذاری نهادی از ETH خارج می شود و به آلت کوین های L1 رقیب سرازیر می شود

علاوه بر این، سطح 0.74 دلار نیز با خط روند بالایی یک الگوی کانال نزولی منطبق شد، که امکان ALGO را برای حرکت به سمت خط روند پایین تر کانال (نزدیک به 0.50 دلار یا پایین تر) در سه ماهه دوم افزایش داد.

نمودار قیمت روزانه ALGO/USD با راه‌اندازی شکست. منبع: TradingView

برعکس، شکست بالای نقطه تلاقی مقاومت می‌تواند باعث شود ALGO به سمت 1 دلار حرکت کند، که با خط فیب 0.236 نمودار اصلاحی فیبوناچی منطبق است، که از اوج نوسانی 2.38 دلار به پایین‌ترین نوسان 0.56 دلاری و 200 روزه توکن کشیده شده است. EMA (موج آبی در نمودار بالا).

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس