قیمت Cardano از بالاترین سطح خود 85٪ کاهش می یابد، مشابه BTC

  • ADA در مراحل اولیه خود از همان الگوی BTC پیروی کرده است و پس از راه اندازی 85 درصد از بالاترین رکورد خود افت کرده است.
  • برخی از جامعه کریپتو معتقدند که ADA به شبیه سازی الگوی قیمتی که در مراحل اولیه وجود بیت کوین مشاهده می شود، ادامه خواهد داد.
  • هر دو کاردانو و بیت کوین اهداف متفاوتی را در فضای کریپتو انجام می دهند.

قدیمی ترین و بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار، بیت کوین (BTC)5 سال پس از عرضه، حدود 85 درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافت. قیمت آن به 150 دلار کاهش یافت. در حال حاضر، Cardano (ADA) از همان الگو پیروی کرده است – 85٪ از بالاترین رکورد خود پس از راه اندازی کاهش یافته است. به گفته ردیاب بازار کریپتو، قیمت ADA اکنون بین 0.4 تا 0.5 دلار است. CoinMarketCap.

ADA یکی از امیدوار کننده ترین پروژه ها در ارز دیجیتال اکوسیستم و لقب “قاتل اتریوم” را به همراه دارد سولانا (SOL) و پولکادوت (DOT).

با توجه به اینکه قیمت ADA از همان الگوی BTC پیروی کرده است، برخی از جامعه کریپتو معتقدند که ADA به شبیه سازی الگوی قیمتی که در مراحل اولیه وجودش در بیت کوین دیده می شود، ادامه خواهد داد. از سوی دیگر، کسانی هستند که احساس می کنند این دو کریپتو، با وجود الگوهای قیمتی مشابه در مراحل اولیه، دو کریپتو کاملاً متفاوت هستند که به دلایل مختلف ایجاد شده اند.

بیت کوین اولین اجرای اصلی یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است. با این حال، مانند همه پیشگامان در زمینه های خود، بیت کوین دارای محدودیت ها و معایب بسیاری است که باید برطرف شود. یکی از این محدودیت‌ها پایین بودن سطح سودمندی بود زیرا بیت‌کوین تنها می‌تواند به عنوان یک معامله استفاده شود بلاک چین و محدود به موارد استفاده کاملاً مالی بود.

از طرف دیگر، Cardano پلتفرمی است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا برنامه های غیرمتمرکز ایجاد کنند که به شدت محدود به موارد استفاده مالی نیستند. البته، کاردانو مانند اتریوم پلتفرم پیشگام در این زمینه نیست، اما بیشتر محدودیت‌های اتریوم را برطرف می‌کند و آن را به پلتفرم کمی بهتر تبدیل می‌کند.

در واقع، با در نظر گرفتن موارد فوق، کاردانو و بیت کوین هر دو اهداف متفاوتی را در فضای کریپتو انجام می دهند. بیت کوین استاندارد طلای فعلی و معیار کل است بازار کریپتو، در حالی که Cardano برنامه محور است.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر