قیمت Cardano با وجود هارد فورک “مهم” پیش رو، در سه ماهه دوم با خطر 30 درصد کاهش مواجه است

رشد شبکه کاردانو کمک چندانی به قیمت ADA برای تکان دادن رکود چند ماهه خود نکرده است.

کاردانو (ADA) با وجود تبلیغ تقویت کننده رشد شبکه بلاک چین و رویداد هارد فورک «مهم» در ماه ژوئن، ریسک قیمت در چند ماه آینده دچار یک اصلاح شدید خواهد شد.

کانال نزولی به فروش پیش رو ADA اشاره دارد

ADA که حدود 1.75 درصد از کل سرمایه بازار کریپتوها را تشکیل می دهد، از سپتامبر 2021 روند کاهشی داشته است، در داخل یک الگوی “کانال نزولی” که با موفقیت تلاش های صعودی متعدد خود را محدود کرده است، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است.

نمودار قیمت روزانه ADA/USD با تنظیم کانال نزولی. منبع: TradingView

کانال قدرت بیشتری را نشان داد ADA بالاتر از خط روند بالایی خود شکست در 27 مارس، تنها در جلسات بعدی کاملاً معکوس شد، که نشان دهنده عدم اطمینان در میان گاوهای کاردانو بود.

میانگین متحرک نمایی 200 روزه ADA (EMA 200 روزه؛ موج آبی)، در کنار خط فیب 0.236 (نزدیک به 1.29 دلار) نمودار اصلاحی فیبوناچی، که از 2.96 دلار نوسان بالا به 0.78 دلار کاهش یافته است، بیشتر به جهت نزولی کمک کرد. .

از 15 آوریل، قیمت ADA در محدوده 0.97 تا 0.92 دلار تثبیت می شود، که نشان دهنده تمایلات برای ادامه عقب نشینی از سقف تقلبی آن نزدیک به 1.25 دلار است.

اگر راه‌اندازی کانال نزولی به حرکت خود ادامه دهد، ADA/USD می‌تواند به محدوده پایین قبلی خود در نزدیکی 0.78 دلار سقوط کند و در عین حال به خط روند پایین کانال در حدود 0.65 دلار به عنوان هدف اصلی نزولی خود توجه کند.

نمودار قیمت روزانه ADA/USD. منبع: TradingView

که تقریباً 30 درصد کاهش نسبت به قیمت امروز دارد.

رشد شبکه کاردانو نتوانست معامله گران را تحت تاثیر قرار دهد

در همین حال، Input Output هنگ کنگ (IOHK)، شرکت تحقیق و توسعه پشت پروژه Cardano، اعلام کرده است. رشد شبکه باور نکردنی ورود به آوریل 2022

همچنین به نظر می رسد IOHK در حال آماده سازی هارد فورک «Vasil» است، یک ارتقاء شبکه برای مقیاس پذیرتر کردن بلاک چین کاردانو، در ماه ژوئن.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano، هنگام توصیف اهمیت فورک برای رشد کلی شبکه، پنج بار بر کلمه “major” تاکید کرد. ویدئویی که در 12 آوریل منتشر شد، یک روز پس از سقوط ADA بیش از 10٪.

مربوط: مارک یوسکو مشکل واقعی سیاست فدرال رزرو – و اینکه چرا بیت کوین اهمیت دارد را توضیح می دهد

بله، قیمت ADA پس از آدرس هاسکینسون و توییت‌های IOHK بهبود یافت. اما جهش مجدد شتاب خود را از دست داد و تحت تأثیر عوامل کلان باقی می ماند.

ضریب همبستگی روزانه بین ADA/USD و NDX. منبع: TradingView

قابل توجه، مانند بیت کوین، ADA همبستگی با نزدک-100 (NDX) به سطح رکورد رسید و در 15 آوریل به 0.97 در مقابل 0.79 در ابتدای سال رسید.

به عبارت دیگر، قیمت ADA در حال حاضر با شاخص فناوری سنگین که بیش از 1 تریلیون دلار از ارزش بازار خود را در آوریل حذف کرده است، قفل شده است.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس