سلسیوس اعلام کرد که کاربران می توانند به طور تجمعی تا 50 میلیون دلار از تمام حساب های قفل شده برداشت کنند. این وجوه برای کاربرانی است که برنامه نگهداری سلسیوس و حساب‌های توقیف دارند. این تصمیم اخیر برای بازگشایی برداشت، قیمت CEL را 50 درصد افزایش داده است.

از 2 سپتامبر، قیمت CEL در 1.67 دلار بود که نشان دهنده تغییر قیمت خوبی از 1.15 دلار به ازای هر توکن در 1 سپتامبر بود.

مطالب مرتبط: Lido DAO با تعصب شدید صعودی ادامه می‌دهد، قیمت چقدر می‌تواند بالا برود؟

نمودار CELUSD در Tradingview.com نشان می دهد که توکن امروز صبح بخشی از سود خود را از دست داده است. در حال حاضر 1.50 دلار است که همچنان بالاتر از پایین ترین سطح دیروز است و حرکت مثبت قیمت را نشان می دهد.

اما افزایش ناگهانی ممکن است پایدار نباشد. داده ها نشان می دهد که حجم معاملات CEL با قیمت افزایش نیافته است. تحلیلگران این حجم کم را عدم اطمینان معامله گران به ادامه روند صعودی می دانند.

کاهش قریب الوقوع قیمت دستگاه های CEL Looms

نمودار چهار ساعته CEL نشان می دهد که توکن از پایان ماه اوت شروع به رنگ کردن یک گوه در حال افزایش کرده است. این الگو معمولاً نشانه ای از برگشت قیمت نزولی در آینده است. همچنین، CEL خط روند بالایی را برای عقب نشینی به خط پایین آزمایش می کند.

خط روند دوم CEL نزدیک به 1.34 دلار است. به عنوان یک منطقه پشتیبانی خوب عمل کرده است. هر شکست زیر این حمایت ممکن است فشار فروش را در بازار افزایش دهد. اگر قیمت CEL به زیر 1.34 دلار سقوط کند، یک تنظیم شکست گوه در حال افزایش ظاهر می شود.

به این ترتیب، هدف نزولی توکن به اندازه حداکثر فاصله بین خط روند بالایی و پایینی گوه اگر از نقطه شکست آن اندازه گیری شود، کمتر خواهد بود. این تفسیر، CEL ممکن است 40 درصد از قیمت 2 سپتامبر از دست بدهد و تا پایان سپتامبر به 0.87 دلار برسد.

قیمت CEL در حال حاضر حدود 1.44 دلار است. | منبع: نمودار قیمت CELUSD از TradingView.com

مبانی منفی در بالای درجه سانتیگراد

سلسیوس اخیراً از دادگاه ورشکستگی درخواست کرده است تا به مشتریان CPWA اجازه دهد وجوه خود را برداشت کنند. سلسیوس از منابع مالی کاربران برای فعالیت در بازار گسترده‌تر استفاده کرد و در عین حال به آنها وعده بازدهی چشمگیر داد.

اما زمانی که زمستان کریپتو در ترازنامه‌اش خراب شد، حساب‌ها را مسدود کرد. داده ها نشان می دهد که درجه سلسیوس به دلیل سقوط بازار 2.85 میلیارد دلار از دست داده است. این ضرر منجر به قفل شدن میلیاردها دلار در بیش از یک میلیون حساب در شبکه آن شد.

این شرکت ممکن است با این اطلاعیه قیمت CEL را بالا برده باشد. با این حال، ممکن است افزایش قیمت را حفظ نکند. به گفته سایمون دیکسون، مدیر عامل BNKToTheFuture، کل پول قفل شده توسط سلسیوس در CPWA 210 میلیون دلار است. اما این شرکت می خواهد تنها 50 میلیون دلار آزاد کند.

مطالب مرتبط: چرا Vitalik Buterin انتظار داشت که کریپتو Crash زودتر اتفاق بیفتد، ETH قیمت با 1600 دلار می جنگد

همچنین از 10 جولای، اسناد دادگاه نشان داد که Celsius Earn Accounts تا 4.2 میلیارد دلار دارایی دارد. این عوامل مانع از رشد توکن شبکه خواهند شد. اگر شرکت مطابق با آن عمل نکند، رشد 50 درصدی قیمت ممکن است اتلاف باشد.

Featured image from Pixabay and chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر