را قیمت دوج کوین در چند روز گذشته فشار نزولی قابل توجهی را تجربه کرده است. این کاهش اخیر مصادف با رکود عمومی بازار است که شاهد سقوط سایر دارایی‌های کلان مانند بیت‌کوین و اتریوم با زیان‌های قابل‌توجه بوده است.

با این حال، ممکن است قیمت میم کوین برای مدت طولانی کاهش نیابد، به خصوص پس از اینکه یک سرمایه گذار بزرگ تراکنش عظیمی را در یک صرافی متمرکز انجام داد. این انتقال، که یک ردیاب داده‌های زنجیره‌ای آن را پرچم‌گذاری کرده است، گمانه‌زنی‌هایی را در جامعه DOGE برانگیخته است و می‌تواند برای قیمت میم کوین صعودی باشد.

نهنگ 150 میلیون دوج کوین را از رابینهود منتقل می کند

بر اساس داده های ردیاب تراکنش بلاک چین هشدار نهنگ، مقدار قابل توجهی از Dogecoin راه خود را از صرافی Robinhood خارج کرده است. در روز گذشته، انتقال خروجی 150 میلیون توکن DOGE، معادل بیش از 26 میلیون دلار، از پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال در بلاک چین Dogecoin مشاهده شد.

با توجه به بزرگی این معامله، به نظر می رسد که یک نهنگ پشت این جابجایی وجوه بوده است. نهنگ ها به اشخاص یا افراد با نفوذی اطلاق می شود که دارای مقادیر قابل توجهی از یک ارز دیجیتال خاص یا در کیف پول خود هستند (در این مورد Dogecoin).

نهنگ ها اغلب به عنوان بازیگران اصلی در بازار کریپتو تلقی می شوند، زیرا فعالیت های خرید و فروش آنها می تواند تأثیر قابل توجهی بر قیمت توکن داشته باشد. به این ترتیب، اقدامات آنها می تواند ارزش توجه را داشته باشد، به خصوص که می تواند منجر به گمانه زنی ها و تغییرات احتمالی بازار شود.

این انتقال خاص، که در آن نهنگ دوج کوین توکن‌های خود را از یک کیف پول صرافی به یک کیف پول خودسرپرست منتقل می‌کند، به عنوان «خروج ارز” به طور معمول، سرمایه گذاران زمانی که قصد دارند سکه های خود را در درازمدت حفظ کنند، دارایی های خود را از پلتفرم های معاملاتی خارج می کنند، که نشان دهنده ایمان آنها به وعده آینده ارز دیجیتال است.

علاوه بر این، حرکت وجوه خارج از مبادلات گاهی اوقات می‌تواند نشانه‌ای از انباشت تازه باشد، زیرا برخی از سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند توکن‌های خود را بلافاصله پس از خرید خارج کنند. در مجموع، با توجه به ماهیت گسترده انتقال، آخرین حرکت توکن‌های Dogecoin از Robinhood ممکن است حامی صعودی قیمت میم کوین باشد.

سکه های میم با آشفتگی روبرو هستند؟

در زمان نوشتن این مقاله، قیمت دوج کوین در حدود 0.1496 دلار است که نشان دهنده کاهش قابل توجه 12 درصدی در 24 ساعت گذشته است. بر اساس داده های CoinGecko، بزرگترین میم کوین در بازه زمانی هفتگی نزدیک به 20 درصد کاهش یافته است..

با این حال، دوج کوین تنها توکن ممی نیست که شاهد این افت شدید قیمت بوده است، زیرا سکه‌های دیگر نیز درصد زیان دو رقمی داشتند. قابل ذکر است، دومین سکه بزرگ میم، شیبا اینو، همچنین با کاهش تقریبا 14 درصدی قیمت در روز گذشته در قرمز است.

Dogecoin price experiences steep correction on the daily timeframe | Source: DOGEUSDT chart from TradingView

تصویر برجسته از iStock، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر