HBAR، نشانه بومی Hedera، پس از شفاف سازی مبنی بر اینکه بزرگترین مدیر دارایی جهان، بلک راک، مستقیماً در توکنیزاسیون صندوق خزانه داری ICS خود در این زمینه دخالت نداشته است، اصلاح شدیدی را شاهد بود. شبکه هدرا.

کرش توکن HBAR تقریباً 35٪

داده ها از CoinGecko نشان می دهد که توکن HBAR تقریباً 35٪ کاهش یافته است از زمانی که قیمت آن بیش از 100٪ افزایش یافته است. اعلامیه، که بسیاری آن را اشتباه تعبیر کردند به این معنی که BlackRock صندوق خود را در شبکه Hedera توکن کرده است. در 24 آوریل، بنیاد هدرا به اشتراک گذاشته شده است که شرکت تجاری بلاک چین Archax و شرکت زیرساخت Ownera برای توکن کردن صندوق بازار پول خزانه داری ایالات متحده (MMF) BlackRock در Hedera همکاری کردند.

اعضای جامعه ارز دیجیتال، از جمله اینفلوئنسرهایی مانند CrediBULL کریپتو و میسون ورسلوئیس، این را به اشتباه تعبیر کرد به این معنی که بلک راک صندوق خود را در Hedera توکن کرده است. این فرض بلافاصله یک روایت صعودی برای اکوسیستم ایجاد کرد که منجر به افزایش قیمت HBAR تا بیش از 100٪ و به اوج خود در 0.176 دلار شد.

با این حال، توکن کریپتو از آن زمان در روند نزولی قرار گرفته است و بلک راک هرگونه دخالت با Hedera را رد کرده است. به طور خاص، یک سخنگوی بلک راک گفت کوین تلگراف می گوید که بزرگترین مدیر دارایی جهان “هیچ رابطه تجاری با هدرا ندارد و بلک راک هدرا را برای توکن کردن وجوه بلک راک انتخاب نکرده است.”

در همین حال، بنیانگذار Archax نیز چنین بود روشن شد در پلتفرم X (توئیتر سابق) خود که بلک راک مستقیماً در کل این حرکت دخیل نبود. وی مدعی شد که نمادسازی صندوق معمولاً بدون اجازه مدیر دارایی انجام می شود. با این حال، او فاش کرد که بلک راک می‌دانست که در حال توکن‌سازی در شبکه هستند.

چرا اخبار هنوز برای اکوسیستم Hedera صعودی است؟

با وجود صخره سیاه مستقیماً در این توسعه دخالت نمی کنند، تحلیلگر کریپتو CrediBULL کریپتو ارایه شده دیدگاهی در مورد اینکه چرا این اخبار هنوز برای Hedera و توکن HBAR آن صعودی است. او فاش کرد که BlackRock چهارمین سهامدار بزرگ ABRDN است، شرکتی که سرمایه‌گذار اصلی Archax است.

بنابراین، تحلیلگر ارز دیجیتال معتقد است که صخره سیاه باید این حرکت را امضا کرده باشد، چیزی که او آن را “تأیید واقعی محصول” می داند. در همین حال، او همچنین به یک اشاره کرد مصاحبه که نشان داد بلک راک Hedera را انتخاب کرد، اگرچه ABRDN آنها را به شبکه معرفی کرد.

CrediBULL کریپتو اشاره کرد که حتی اگر BlackRock روی شبکه ایجاد نمی کرد، واضح است که “شرکت های بزرگ از Hedera استفاده می کنند. او افزود که آنها “فعالانه درگیر ساختن شبکه هستند و دائما در حال تلاش برای پیشبرد آن در پشت صحنه هستند.” او پیشنهاد کرد که این امر هدرا را بالاتر از 99 درصد از شبکه هایی قرار می دهد که نمی توانند به چنین دستاوردهایی مباهات کنند.

HBAR price crashes 35% from highs | Source: HBARUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Vecteezy، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر