لینک قیمت

    • قیمت Chainlink (LINK) در 24 ساعت گذشته به 11.24 دلار کاهش یافته است.
    • حجم معاملات LINK در 24 ساعت گذشته نسبت به روز قبل کاهش یافته است.
    • قیمت LINK در صورتی که نتواند موقعیت خود را بالای 11 دلار حفظ کند، می تواند حتی پایین تر هم بیفتد.

لینک زنجیره ای (LINK) در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است و طبق CoinMarketCap قیمت آن در زمان نگارش این مقاله به 11.24 دلار رسیده است.

در قیمت لینک در 24 ساعت گذشته 0.35٪ کاهش یافته است، همراه با بخش بزرگی از بقیه بازار ارزهای دیجیتال، که همچنین شاهد کاهش قیمت در همان دوره زمانی بوده است. قیمت لینک در هفت روز گذشته 10.46 درصد کاهش یافته است.

حجم معاملات LINK در 24 ساعت گذشته نسبت به روز قبل کاهش یافته است، زیرا حجم معاملات 24 ساعته با اندکی کاهش 3.64 درصدی به بیش از 430 میلیون دلار به ارزش حدود 37,178,469 LINK در قیمت های فعلی رسیده است.

وقتی صحبت از ارزش بازار به میان می‌آید، LINK در فهرست بزرگ‌ترین پروژه‌های ارز دیجیتال CoinMarketCap در رتبه 25 قرار دارد. ارزش بازار LINK در حال حاضر بیش از 5.2 میلیارد دلار است. این شرکت دقیقاً زیر UNUS SED LEO (LEO) قرار دارد که ارزش بازار آن حدود 5.3 میلیارد دلار است. LINK یک موقعیت بالاتر از توکن FTX (FTT) با ارزش بازار بیش از 5.2 میلیارد دلار دارد.

ارتباط دادن
LINK به پایین ترین سطح خود از ابتدای سال 2021 رسیده است (منبع: CoinMarketCap)

با نگاهی به نمودار هفتگی LINK/USDT، قیمت LINK یک پایین‌ترین حد هفتگی جدید ایجاد کرده است. علاوه بر این، فاصله بین 50 و 100 EMA کاهش می یابد. در صورت عبور EMA 50 و 100، می توانیم شاهد کاهش بیشتر قیمت LINK باشیم.

RSI14 نیز در زمان نگارش مقاله روی 37.63 است. این به این معنی است که هنوز این شانس وجود دارد که LINK قبل از ورود به قلمرو فروش بیش از حد، بیشتر فروخته شود.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر