DAO

  • Maker (MKR) در 24 ساعت گذشته 70 درصد و در هفت روز گذشته 20 درصد افزایش داشته است.
  • قیمت MKR بیش از 1.7 هزار دلار با حجم معاملات 24 ساعته بیش از 332 میلیون دلار است.
  • سرمایه گذاران باید قبل از سرمایه گذاری احتیاط کنند.

سازنده (MKR) طبق برآوردهای CoinGecko، در 24 ساعت گذشته و هفت روز گذشته، سودهای باورنکردنی را به ثبت رسانده است.

قیمت MKR بیش از 1700 دلار با حجم معاملات 24 ساعته بیش از 332 میلیون دلار در زمان نگارش مقاله است. MKR در حالی که حرکت های قیمتی نامنظم و نوسانی را نشان می دهد، همچنان روند صعودی را در هفته گذشته نشان می دهد و بیش از 20 درصد رشد را ثبت می کند. این توکن دارای عرضه در گردش 900000 و عرضه کل 978000 است.

Maker (MKR) مقدار زیادی از ارزش خود را از زمان ATH خود حفظ کرده است
Maker (MKR) مقدار زیادی از ارزش خود را از زمان ATH خود حفظ کرده است (منبع: CoinGecko)

به عنوان یک توکن نسبتا جدید (در سال 2021 شکوفا شد)، برخی از تحلیلگران ارزهای دیجیتال هنوز درک پتانسیل MKR را دشوار می دانند (سابقه قیمت زیادی برای تصمیم گیری نیست). با این حال، MKR هنوز هم می تواند مقداری ارزش را از زمانی که ATH بیش از 6000 دلار در حدود یک سال پیش داشت، حفظ کند.

تحلیلگرانی که به این موضوع خوشبین هستند قیمت MKR بر این باورند که توکن ممکن است از رقبای خود بهتر عمل کند، مانند Aave (AAVE) و ترکیب (COMP)، در قیمت

افزایش بلندمدت انتظار می رود. Wallet Investor در پیش بینی قیمت گفت: پیش بینی قیمت برای سال 2027 4049.37 دلار است. با سرمایه گذاری 5 ساله، انتظار می رود درآمد حدود +98.75٪ باشد.

از سوی دیگر، Trading Beasts پیش‌بینی می‌کند که قیمت Maker تا پایان سال 2022 تنها به 2216 دلار و در سال 2023 به 2807 دلار خواهد رسید.

دیوید کووکس، نویسنده کریپتو نیز معتقد است که این توکن می‌تواند امسال از طریق مشارکت‌های جدید با نهادهای مختلف و حمایت جامعه به ۲۸۹۰ دلار برسد.

صرف نظر از همه اینها، معامله گران و سرمایه گذاران باید با دقت لازم برای جلوگیری از ضررهای شدید ادامه دهند. انجام تحقیقات گسترده یا مشورت با یک متخصص واجد شرایط قبل از تصمیم گیری مالی مهم است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر