• قیمت QNT در بازه زمانی بالاتر بالای 50 و 200 EMA قوی است.
  • با وجود اینکه کریپتو در بازار حمام خون را تجربه می‌کند، QNT افزایش می‌یابد در حالی که قیمت آن به 160 دلار می‌رسد.
  • قیمت در بازه زمانی هفتگی با مقاومت 144 دلاری روبرو می شود.

قیمت Quant (QNT) اخیراً قدرت صعودی را در برابر تتر (USDT) نشان داده است زیرا روند قیمت بالاتر از انتظارات است. قیمت کوانت (QNT) علیرغم اینکه بیت کوین (BTC) اکثر آلتکوین ها را پس از افزایش قیمت از 19,000 دلار به منطقه 20,400 دلار پایین آورد، قدرت خود را نشان داده است و قیمت بلافاصله از آن منطقه رد شد. (داده های بایننس)

کوانت (QNT) با وجود حمام خون می درخشد

چشم انداز بازار | منبع: QNT On Coin360.com

علیرغم کاهش شدید قیمت در سراسر بازار کریپتو با چیزی که به نظر می رسد حمام خون باشد، قیمت QNT همچنان بالاتر از نمودار می درخشد، زیرا بسیاری انتظار دارند این سکه در زمانی که بازار باثبات شود عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

قیمت QNT در بازه زمانی بالا و پایین همچنان با نوسان بالا و پایین به روند خود ادامه می دهد زیرا قیمت به بازپس گیری احتمالی 160 دلار چشم دوخته است.

تجزیه و تحلیل قیمت Quant (QNT) در نمودار هفتگی

قیمت QNT اخیراً از پایین ترین سطح 46 دلار در بازه زمانی هفتگی به بالاترین حد 130 دلار رسیده است و سپس به منطقه 87 دلار رد شده است، جایی که قیمت پشتیبانی خوبی برای فروش قیمت در بازه زمانی هفتگی ایجاد کرده است.

قیمت QNT از آن منطقه به بالاتر از 140 دلار رسید، جایی که قیمت در حال حاضر با مقاومت در برابر شکستن بالاتر به منطقه 150 تا 160 دلار روبرو است.

قیمت QNT باید مقاومت 140 دلاری را با حجم خوب بشکند تا قیمت فرصتی برای روند به منطقه بالاتر داشته باشد. اگر قیمت QNT رد شود، انتظار داریم که قیمت منطقه پشتیبانی 87 دلاری را که تقاضا برای قیمت QNT ایجاد شده است دوباره آزمایش کند.

مقاومت هفتگی برای قیمت QNT – 140 دلار.

پشتیبانی هفتگی برای قیمت QNT – 87 دلار.

تجزیه و تحلیل قیمت QNT در نمودار روزانه (1D).

نمودار قیمت روزانه QNT | منبع: QNTUSDT در Tradingview.com

در بازه زمانی روزانه، قیمت QNT همچنان به قدرت خود ادامه داد زیرا قیمت در تلاش برای شکستن 150 دلار با رد شدن قیمت مواجه شد و قیمت قوی ماند و ساختار صعودی خود را حفظ کرد.

اگر قیمت QNT همچنان بالاتر از خط روند حمایتی که در بازه زمانی روزانه شکل گرفته است باقی بماند، می‌توان انتظار داشت که قیمت QNT به بالای 150 دلار برسد.

قیمت QNT با 137 دلار بالاتر از 50 میانگین متحرک نمایی (EMA) معامله می شود. EMA 50 به عنوان پشتیبان برای قیمت QNT در 106 دلار عمل می کند.

شکستن و بسته شدن به زیر 106 دلار می تواند قیمت QNT را مجدداً آزمایش کند مناطق پایین تر، زیرا این تنظیم صعودی 20 دلار را باطل می کند.

مقاومت روزانه برای قیمت QNT – 150-160 دلار.

پشتیبانی روزانه از قیمت QNT – 106 دلار.

Featured Image From zipmex, Charts From Tradingview and Coin360

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر