Filecoin (FIL) اخیراً قدرت قابل توجهی در برابر تتر (USDT) نشان داده است زیرا قیمت برای صعود به مرز 8 دلار آماده می شود. علیرغم اینکه گاهی اوقات قدرت بیت کوین را نشان می دهد، قیمت بیت کوین (BTC) همچنان بی ثبات است زیرا این امر بر FIL تأثیر گذاشته است. Filecoin (FIL) برای عبور از سد 5 دلار تلاش کرده است، اما ممکن است اکنون آماده انجام این کار باشد. (داده های بایننس)

تجزیه و تحلیل قیمت Filecoin (FIL) در نمودار هفتگی

قیمت های FIL از حدود 240 دلار به 4 دلار کاهش یافته است، در حالی که قیمت در فصل خرس در تلاش است تا سرپا بماند. قیمت FIL اخیرا بارقه امیدی را نشان داده است و از حدود 4 دلار به 6 دلار افزایش یافته است زیرا خریداران بیشتری روی این سکه سرمایه گذاری می کنند.

قیمت FIL قبل از اینکه با مقاومت در برابر شکستن بالاتر روبرو شود، به پایین‌ترین حد هفتگی 5 دلار رسید و به 6.5 دلار بازگشت. قیمت FIL بالای 6 دلار باقی می ماند زیرا ثابت شده است که مورد علاقه خریداران است.

قیمت FIL از این منطقه به 6.5 دلار افزایش یافته است، زیرا قیمت امیدوارکننده به نظر می رسد، با حجم خوبی که در آستانه بسته شدن هفتگی جدید به فروش می رسد. اگر FIL این حجم را با نزدیک شدن به پایان هفته حفظ کند، قیمت FIL می تواند با اولین مقاومت اصلی خود در 8 دلار روبرو شود.

مقاومت هفتگی برای قیمت FIL – 8 دلار.

پشتیبانی هفتگی برای قیمت FIL – 5 دلار.

تجزیه و تحلیل قیمت AXS در نمودار روزانه (1D).

نمودار قیمت FIL روزانه | منبع: FILUSDT On Tradingview.com

پس از سقوط به پایین ترین سطح روزانه 5 دلار، قیمت FIL در نمودار روزانه با شکل گیری حمایت خوب از این منطقه جهش کرد و به منطقه 6.5 دلاری با حجم خوبی از خریداران قبل از بسته شدن روزانه و هفتگی صعود کرد.

برای اینکه قیمت FIL از سطح مقاومت فعلی 6.5 دلار عبور کند، باید ساختار صعودی خود را با سفارش خرید بیشتر حفظ کند.

FIL 6.49 دلار زیر میانگین متحرک نمایی 50 و 200 (EMA) معامله می شود. قیمت‌های 6.8 و 14 دلاری که با 50 و 200 EMA مطابقت دارد، از افزایش بیشتر قیمت FIL جلوگیری می‌کند.

مقاومت روزانه (1D) برای قیمت FIL – 6.5 دلار، 8 دلار.

پشتیبانی روزانه (1D) برای قیمت FIL – 5 دلار.

تجزیه و تحلیل قیمت FIL در نمودار چهار ساعته (4H).

نمودار قیمت FIL روزانه | منبع: FILUSDT On Tradingview.com

قیمت FIL در بازه زمانی 4H پس از کاهش پشتیبانی در 6.4 دلار و افزایش به 6.49 دلار صعودی باقی مانده است. FIL باید حرکت صعودی خود را با نزدیک شدن به مقاومت اصلی خود در 6.5 تا 7 دلار حفظ کند، که مربوط به 23.6٪ است. اصلاح فیبوناچی علامت گذاری کرده و به عنوان مقاومت برای قیمت FIL عمل می کند.

اگر قیمت FIL از سطح مقاومت 6.5 تا 7 دلار با حجم کافی شکسته شود، قیمت FIL می تواند به 8 تا 10 دلار افزایش یابد.

در نمودار 4H، شاخص قدرت نسبی (RSI) برای FIL بالای 65 است که نشان دهنده حجم سفارش خرید برای قیمت FIL است.

مقاومت چهار ساعته (1H) برای قیمت FIL – 8-10 دلار.

پشتیبانی چهار ساعته (1 ساعت) برای قیمت FIL – 6.4 دلار.

Featured Image From کریپتوwisser, Charts From 

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر