TRX_Price_Soars_in_Last_24_Hours_Following_The_Launch_Of_USDD_01

  • قیمت TRON در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است، به دنبال روندی متفاوت از آنچه در بقیه بازار کریپتو مشاهده می شود.
  • طبق گزارش CoinMarketCap، TRX در 24 ساعت گذشته 9.8 درصد افزایش یافته است.
  • در اخبار مرتبط، بنیانگذار TRON از راه اندازی USDD خبر می دهد.

TRON (TRX) به نظر می رسد روند خود را دنبال می کند زیرا قیمت آن با وجود اکثریت افزایش می یابد بازار ارزهای دیجیتال، بر اساس CoinMarketCap در نوعی اصلاح قرار گرفته است.

قیمت TRON که در حال حاضر به عنوان هفتمین پروژه بزرگ در فضا بر اساس کل بازار رتبه بندی می شود، در 24 ساعت گذشته شاهد یک پمپ صعودی بوده است که به شتاب مثبت هفتگی پروژه می افزاید. قیمت TRON در حال حاضر 0.06892 دلار است و در 24 ساعت گذشته بیش از 9.80 درصد و در 7 روز گذشته تقریباً 13.35 درصد افزایش یافته است.

حجم معاملات 24 ساعته TRON نیز تقریباً 290 درصد افزایش یافته و 3,749,458,512 دلار است. این افزایش حجم معاملات در 24 ساعت گذشته و بیشترین شتاب قیمت هفتگی ناشی از 24 ساعت گذشته می تواند نشانه ای باشد که قیمت ترون صعود انجام نشده است TRON همچنین در CoinMarketCap ترند است و در لیست پروژه های پرطرفدار در رتبه هفتم قرار دارد.

پمپ صعودی که در چند ساعت گذشته مشاهده شد ممکن است با بنیانگذار TRON، جاستین سان، که راه اندازی USDD را اعلام کرد، که یک غیرمتمرکز است، ارتباط داشته باشد. استیبل کوین. به گفته Sun، USDD برای بازخرید، مدیریت یا ذخیره سازی به هیچ مؤسسه متمرکزی متکی نخواهد بود و در عوض به تمرکززدایی کامل در زنجیره دست خواهد یافت.

اعلام USDD به وضوح با واکنش مثبت حامیان TRON و جامعه کلی ارز دیجیتال مواجه شده است. دلیل این امر می‌تواند به این دلیل باشد که USSD به ارزش TRON و نه دلار یا طلا مرتبط است و به سرمایه‌گذاران و معامله‌گران جایگزینی با پشتوانه ارز دیجیتال می‌دهد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر