• علیرغم هفته سخت کریپتو، Uniswap (UNI) توانست مسیر صعودی خود را حفظ کند.
  • کیف پول هایی که بین 10000 تا 1 میلیون سکه UNI دارند حدود 10.7 میلیون توکن UNI اضافه کرده اند.
  • جامعه Uni در مورد آخرین پیشنهاد هزینه Uniswap اختلاف نظر دارد.

با وجود هفته سخت برای ارزهای دیجیتال، Uniswap (UNI) توانست مسیر صعودی خود را حفظ کند، که بیشتر به دلیل افزایش فعالیت نهنگ برای نماد بومی صرافی غیرمتمرکز است.

از 8 ژوئیه، کیف پول هایی که بین 10000 تا 1 میلیون سکه UNI را در خود جای داده اند، حدود 10.7 میلیون توکن UNI دیگر به طور جمعی به دارایی های خود اضافه کرده اند. این حدود 74.6 میلیون دلار در 17 روز است.

به همین دلیل است که Uniswap یکی از تنهاها بود پروژه های ارز دیجیتال که هر گونه نشانه ای از رشد را در طول هفته غیرعادی ثابت در بازار کریپتو نشان داد. بر اساس داده های شرکت تحلیل بلاک چین Santiment، SushiSwap تنها زنجیره دیگری بود که رشد کمی داشت.

یکی دیگر از دلایل رشد Uniswap می تواند افزایش DeFi باشد. شایان ذکر است، Uniswap اکنون از نظر DeFi DEX پیشرو است ارزش کل قفل شده (TVL).

در حال حاضر، جامعه Uni بر سر آخرین پیشنهاد کارمزد Uniswap که تصریح می کند که بخشی از کارمزدهای معاملاتی برای توسعه و امنیت به خزانه Uniswap خواهد رفت، اختلاف نظر دارد.

حدود 10 درصد از کارمزد معاملات ایجاد شده به خزانه ارسال می شود. این مبلغ بین 20000 تا 40000 دلار در روز است.

مخالفان این تصمیم بر این باورند که شرایط فعلی بازار برای تغییری مانند این تنظیم نشده است و باید به مسائل دیگر رسیدگی شود.

خوشبختانه، فعالیت اخیر نهنگ برای UNI باعث ایجاد مثبت برای این پروژه شده است زیرا می تواند منجر به افزایش قیمت شود.

UNI/TetherUS 1d (منبع: CoinMarketCap)

با توجه به CoinMarketCap، UNI پس از افزایش 1.64 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته، با 6.75 دلار معامله می شود.

سلب مسئولیت: دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CQ نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CQ همه کاربران را تشویق می‌کند تا قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر