در ترن هوایی بازار کریپتو، VeChain (VET) توانسته است سر خود را بالاتر از آب نگه دارد و انعطاف پذیری خود را در جایی که بسیاری دیگر در حال تزلزل هستند به نمایش بگذارد.

تحلیلگران VeChain توجه کنند

تحلیلگران کریپتو در حال بررسی روی VeChain هستند و برخی آینده درخشان بالقوه را پیش رو می بینند. مطمئناً، از سال 2021 صحبت هایی در مورد عملکرد VeChain وجود داشته است، و آن سهم خود را از وصله های خشن داشته است. اما افرادی مانند کریپتو EA بر این باورند که VeChain در حال پیشرفت است، شبکه خود را گسترش داده و با وجود چالش‌ها در بازی باقی مانده است.

هوازدگی طوفان

با وجود فراز و نشیب های بازار، قیمت فعلی VeChain با حجم معاملات مناسب 124 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته و ارزش بازار 2.90 میلیارد دلار، 0.039 دلار است. اگرچه افزایش سرسام‌آوری ندارد، اما این واقعیت که VeChain در مواجهه با رکود شاهد افزایش 1.50 درصدی قیمت بوده است، گویای ثبات آن است.

VET market cap currently at $2.8 billion. Chart: TradingView.com

خواندن برگ های چای

یکی از تحلیلگران، علی مارتینز، گذشته VeChain را بررسی کرده است تا حال و آینده آن را درک کند. مارتینز به برخی شباهت‌های جالب در حرکات قیمت VeChain در سال 2020 اشاره می‌کند که نشان می‌دهد ممکن است تاریخ تکرار شود. به گفته مارتینز، VeChain ممکن است قبل از اینکه به طور بالقوه برای یک روند صعودی آماده شود، باید به سمت 0.032 دلار عقب نشینی کند.

آینده روشن برای VET؟

کارشناسان دیگر، مانند Clifton Fx و World of Charts اخیراً آینده امیدوار کننده ای را برای VET پیش بینی کردند. اولی اصرار داشت که ارزش سکه ممکن است در آینده نزدیک به 0.06 دلار افزایش یابد، در حالی که دومی پیش بینی کرد ممکن است در تابستان امسال به 0.22 دلار برسد.

فلش صعودی ترین پیش بینی را داشت و مدعی شد که VET 2500 درصد افزایش می یابد و به بالاترین سطح تاریخ 1 دلار می رسد.

سرمایه گذاران مراقب سقوط هستند

در همین حال، با تغییر حال و هوای بازار به سمت خوش بینی، تحلیلگران به سرمایه گذاران توصیه می کنند که بازی انتظار را انجام دهند. آنها پیشنهاد می کنند مراقب کاهش قیمت ها باشید و صبور باشید. برخی حتی فکر می کنند که این می تواند آرامش قبل از طوفان باشد و پیش بینی می کنند که VeChain ممکن است برای برخی دستاوردهای جدی در آینده آماده شود.

در پایان، توانایی VeChain برای شناور ماندن در آب های متلاطم بی توجه نبوده است. اگرچه ممکن است پرزرق و برق ترین بازیکن در دنیای ارز دیجیتال نباشد، عملکرد ثابت آن شروع به تغییر کرده است.

تصویر برجسته از Yahoo Finance، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر