XRP Price مت همیلتون گورو Watcher را به پیچاندن کلمات متهم کرد

  • مت همیلتون واچ گورو را به تحریف کلماتش متهم می کند.
  • Watcher Guru توییت کرده است که همیلتون پیش‌بینی کرده است که XRP به 100 دلار برسد.
  • همیلتون می گوید: “من به معنای واقعی کلمه اعلام کردم که پیش بینی قیمت نمی کنم.”

سابق موج دار شدن مت هامیلتون، توسعه دهنده، Watcher Guru، رسانه خبری ارزهای دیجیتال را به تحریف سخنان خود متهم کرده است. او در این پست تلافی‌جویانه می‌گوید: «نه، من به معنای واقعی کلمه اعلام کردم که در همان توییتی که آنها درباره آن صحبت می‌کنند پیش‌بینی قیمت نمی‌کنم».

همیلتون همچنین به این واقعیت اشاره می کند که واچ گورو به توییتی که در آن این بیانیه را بیان می کند پیوند نمی دهد، زیرا در این صورت مردم می بینند که او این کار را نکرده است. پیش بینی قیمت همانطور که گزارش شده است.

رهبر کریپتو مدعی است Watcher Guru سخنان او را تغییر داده است، زمانی که نوشت: «مت همیلتون، توسعه‌دهنده سابق ریپل، پیش‌بینی می‌کند که XRP دلار «در مقطعی» به 100 دلار برسد.

در گفتگوی اولیه که مت همیلتون بخشی از آن بود، چند کاربر توییتر درگیر بحث شدیدی در مورد مشروعیت XRP بودند. یکی از کاربران دیگری را به دلیل تبلیغ XRP کلاهبردار نامید. یکی از اکانت های متخاصم گفت: «XRP به معنای واقعی کلمه یک ورودی بی ارزش در یک پایگاه داده متمرکز است. این زمانی بود که مت همیلتون به گفتگو پیوست.

چه چیزی باعث می شود فکر کنید XRP Ledger یک پایگاه داده متمرکز است؟ می دانید که بلاک چین چگونه کار می کند، درست است؟ من پیش بینی قیمت نمی کنم. اما نمی‌دانم چرا XRP نتوانسته در نقطه‌ای به 100 دلار برسد. فقط [a] سوال زمان اگر در سال 2009 می گفتید که بیت کوین به 60 هزار دلار می رسد، خنده تان می گرفت.» در پاسخ همیلتون بخوانید.

با این حال، Watcher Guru تنها رسانه ای نیست که از این فرصت برای تبدیل شدن به یک تیتر خبر استفاده کرده است. چندین آژانس خبری دیگر و وبلاگ های خصوصی نیز با عناوین مشابه کلیک کردند. شایان ذکر است، حتی پس از پاسخ همیلتون، واچر گورو نه پاسخ داده و نه این توییت تحریک‌آمیز را حذف کرده است.

مت همیلتون در حال حاضر مدیر روابط توسعه دهندگان در Bittensor است و از فوریه 2021 و سپتامبر 2021 مدیر روابط توسعه دهندگان ریپل بود.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر