لایت کوین (LTC) در حال اثبات استحکام خود در دنیای وحشی ارزهای دیجیتال است. حتی با وجود فراز و نشیب های اخیر در بازار، لایت کوین ثابت مانده است و سرمایه گذاران را نسبت به آینده آن امیدوار می کند. در حالی که قیمت آن کمی کاهش یافته است، کارشناسان و برخی نمودارها به بازگشت بزرگ برای LTC اشاره می کنند.

ثبات در میان نوسانات بازار

عملکرد اخیر لایت کوین در تضاد کامل با روند گسترده تر بازار است. در حالی که قیمت آن اصلاح شد و از اوج 112 دلار به آن رسید ارزش فعلی در حدود 81.12 دلار، کاهش نسبتاً در مقایسه با سایر ارزهای رمزپایه کاهش یافته است.

بینش تحلیلگر و پیش بینی های صعودی

کارشناسان مالی به عملکرد اخیر لایت کوین توجه دارند. متیو دیکسون، مدیر عامل Evai.io، انعطاف پذیری LTC را در مقایسه با بیت کوین در این دوره از نوسانات بازار برجسته کرده است.

او این ثبات را به این احتمال نسبت می دهد که لایت کوین ممکن است قبلاً یک مرحله اصلاحی را تکمیل کرده باشد، دوره ای از تعدیل قیمت که اغلب با یک مسیر صعودی دنبال می شود. این نشان می دهد که لایت کوین می تواند در آینده نزدیک برای رشد قابل توجهی آماده باشد.

تحلیلگر معتبر ارزهای دیجیتال World Of Charts به چشم انداز خوش بینانه اضافه می کند. تجزیه و تحلیل آنها نقاط ورودی سودمندی را برای سرمایه گذارانی که لایت کوین را در نظر می گیرند نشان می دهد. علاوه بر این، آنها یک سطح حمایت قوی را شناسایی کرده اند که به عنوان کف قیمت عمل می کند و از حرکت رو به پایین بیش از حد جلوگیری می کند.

بر اساس این عوامل، World Of Charts محدوده هدف 250 تا 300 دلار را برای LTC در ماه‌های آینده پیش‌بینی می‌کند، که بیانگر اعتماد قوی به پتانسیل آن برای رشد قابل توجه است.

LTC market cap nearing the $6 billion level. Chart: TradingView.com

لایت کوین سه ماهه دوم را با کاهش شروع می‌کند، اما چشم سرمایه‌گذاران باز می‌گردند

لایت کوین (LTC) در سه ماهه دوم شروعی دشوار داشته است و قیمت آن 12 درصد از 112 دلار به 96 دلار کاهش یافته است. این کاهش را می توان به دو عامل اصلی نسبت داد. اولاً، اصلاح بازار گسترده‌تر بر ارزهای دیجیتال در سراسر جهان تأثیر می‌گذارد. دوم، برخی از سرمایه‌گذارانی که در طول سه ماهه اول لایت‌کوین از 72 دلار به 112 دلار خرید کرده‌اند، ممکن است سود ببرند و قیمت را بیشتر تحت فشار قرار دهند.

مطالب مرتبط: همه چیز در جبهه ETF بیت کوین آرام است – آیا باید پارانوئید باشید؟

با وجود رکود اخیر، دلایلی وجود دارد که سرمایه گذاران لایت کوین خوش بین باشند. بسیاری از سرمایه گذاران هنوز به پتانسیل بلندمدت LTC اعتقاد دارند و برخی کارشناسان پیش بینی می کنند قیمت تا ژوئن به 150 دلار افزایش یابد. رویداد آینده نصف کردن بیت کوین، که برخی معتقدند قیمت بیت کوین را افزایش می دهد، می تواند تأثیر مثبتی بر لایت کوین داشته باشد.

LTC price action in the last 24 hours. Source: Coingecko

تصویر برجسته از Pixabay، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر