السالوادور

    • نورما جی. تورس، نماینده کنگره و ریک کرافورد، نماینده کنگره، قانون پاسخگویی برای ارزهای دیجیتال در السالوادور (ACES) را معرفی کرده اند.
    • هدف این قانون کاهش خطرات ناشی از پذیرش بیت کوین توسط السالوادور در ایالات متحده به عنوان ارز قانونی است.
    • در نتیجه توییتر ارز دیجیتال خشمگین است.

در 4 آوریل، نماینده ایالات متحده برای ناحیه 35 کالیفرنیا، نماینده کنگره، نورما جی. تورس، اعلام کرد که پاسخگویی برای ارزهای دیجیتال را در السالوادور (ACES) در کنار ریک کرافورد، نماینده کنگره عمل می کند. هدف این قانون کاهش خطرات است پذیرش بیت کوین در السالوادور به عنوان پول قانونی به ایالات متحده امریکا.

نماینده تورس همچنین اظهار داشت: «السالوادور یک دموکراسی مستقل است و ما به حق آن برای خودمختاری احترام می‌گذاریم، اما ایالات متحده باید برنامه‌ای برای محافظت از سیستم‌های مالی خود در برابر خطرات این تصمیم داشته باشد.»

در همین حال، نماینده کرافورد گفت: “افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین سوالاتی را ایجاد می کند و بازنگری لازم در مقررات و حمایت از مصرف کننده را ایجاد می کند که دولت فدرال ایالات متحده باید در آن مشارکت داشته باشد.”

تصمیم عجولانه السالوادور برای پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی باعث نگرانی در مورد ثبات روابط اقتصادی ایالات متحده و سالوادور می شود. وظیفه ما به عنوان سیاستگذار این است که اثرات بالقوه پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی در السالوادور و آنچه ایالات متحده در آینده می تواند بیاموزد را بهتر درک کنیم.

در زمان نگارش این مقاله، پاسخ ها به توییت نماینده تورس بوده است به شدت منفی. پاسخ‌ها بسته شده‌اند، بنابراین کاربران نقل قول‌هایی از او در توییت می‌زنند و مسخره‌های زیادی را برای خانم کنگره ارسال می‌کنند.

اسکات ملکر، نویسنده خبرنامه Wolf Den، به نقل از نماینده تورس در توییتر گفت که آنها فقط به قیمت بیت کوین به دنبال نفوذ هستند.

لایحه ACES وزارت امور خارجه را ملزم به ارزیابی خطرات ثبات اقتصادی، حکومت دموکراتیک و امنیت سایبری در السالوادور در نتیجه پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی می کند. علاوه بر این، وزارت امور خارجه را ملزم می کند که استراتژی ای برای کاهش چنین خطراتی برای سیستم مالی ایالات متحده ایجاد کند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر