• لایحه جدیدی که تراکنش های ارزهای دیجیتال کوچک را از مالیات بر سود سرمایه معاف می کند امروز وارد سنا شد.
  • سناتورهای آمریکایی پت تومی و کیرستن سینما این لایحه را برای ساده‌سازی ارز های دیجیتال ارائه کردند.
  • ماه گذشته، لایحه مشابهی با سناتورهای لومیس و گیلیبراند وارد قانون سنا شد.

برای رهایی آمریکایی ها از نظارت بر مالیات ها هر بار ارزهای ارز دیجیتال شده با تغییر دست، لایحه جدیدی امروز در سنای ایالات متحده ارائه شده است که در آن تراکنش های کوچک ارزهای دیجیتال از مالیات بر عایدی سرمایه معاف می شوند.

برای ساده‌سازی تراکنش‌های ارزهای دیجیتال، سناتورهای پت تومی (R-Pa.) و Kyrsten Sinema (D-Ariz.) این لایحه را به نام قانون عادلانه مالیات ارز مجازی معرفی کردند. این لایحه یک معافیت حداقلی از مالیات تراکنش های ارز دیجیتال یا سود حاصل از تجارت کریپتو تا سقف 50 دلار ایجاد می کند.

در حال حاضر، سرمایه گذاران کریپتو در ایالات متحده باید سود حاصل از ارزش کریپتو خریداری شده را گزارش کنند. این بدان معناست که کریپتو در درجه اول یک سرمایه گذاری است تا یک روش پرداخت.

علیرغم درخواست کاربران کریپتو برای حمایت قانونی مشابه آنچه در حال حاضر برای مبادله/استفاده از ارز خارجی در داخل کشور وجود دارد، سرویس درآمد داخلی (IRS) علاقه ای به پیگیری این تراکنش های اسمی نشان نداده است.

این صورتحساب برای معاملات با ارزش کمتر از 50 دلار، با مقرراتی برای تنظیم این معیار در کنار تورم، برای معاملات بین ارزهای دیجیتال و ارزهای دیجیتال غیرقابل اعمال خواهد بود. علاوه بر این، “کلیه فروش یا مبادله ای که بخشی از یک معامله (یا مجموعه ای از معاملات مرتبط) است، به عنوان یک فروش یا مبادله تلقی می شود.”

این لایحه قبلاً از چندین عضو با نفوذ لابی کریپتو، از جمله انجمن بلاک چین برای بازارهای دارایی دیجیتال و مرکز سکه، تأیید شده است. سناتور تومی در تلاش برای کمک به صنعت کریپتو در چندین مسیر قبل از بازنشستگی از سنا در پایان این جلسه، گفت:

در حالی که ارزهای دیجیتال پتانسیل تبدیل شدن به بخشی معمولی از زندگی روزمره آمریکایی ها را دارند، کد مالیاتی کنونی ما مانع از آن شده است.

تومی همچنین اظهار داشت که آخرین لایحه به مردم این امکان را می دهد که «از طریق معافیت از مالیات تراکنش های شخصی کوچک مانند خرید یک فنجان قهوه، از ارزهای دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت روزمره استفاده کنند.»

ماه گذشته، لایحه مشابهی به نام لایحه omnibus crypto در مجلس نمایندگان توسط سناتورهای سینتیا لومیس (R, WY) و Kirsten Gillibrand (D, NY) ارائه شد که حداقل مبلغ را 200 دلار تعیین کرد. این اولین بار بود که چنین لایحه ای در قانون سنا ظاهر می شد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر