یک تحلیلگر در X یادداشت که Chainlink با یک کشمکش بین حرکت صعودی و مقاومت صعودی قوی از سوی معامله‌گران سودجو مواجه است. برای اینکه گاوها به سودهای طولانی خود بیفزایند و روند صعودی را گسترش دهند، مازاد عرضه موجود باید از بین برود و راه را برای سود بیشتر بالاتر از سطوح انحلال فوری هموار کند.

LINK سود گرفتن | منبع: Analyst on X

سود گرفتن آهسته LINK گاو نر

با نگاهی به اکشن قیمت LINK در نمودار روزانه، واضح است که خریداران دست بالا را دارند. گاوها از زمانی که توکن در سپتامبر 2023 به پایان رسید، بی امان بوده اند.

از آن زمان، LINK دو برابر شده است، حتی از رقم دور روانی 20 دلار نیز عبور کرده است. در زمان انتشار، خریداران همچنان کنترل را در دست دارند و با وجود سرد شدن بازار پس از سقوط بیت کوین در هفته گذشته، به روند بازگشته اند.

روند صعودی قیمت لینک زنجیره ای در نمودار روزانه |  منبع: LINKUSDT در Binance، TradingView
روند صعودی قیمت لینک زنجیره ای در نمودار روزانه | منبع: LINKUSDT در Binance، TradingView

LINK در محدوده وسیع‌تری قرار دارد، با سقف‌های شفاف در حدود 17.9 دلار در انتهای پایین و 21.7 دلار در انتهای بالایی. پس از توسعه طولانی مدت از سپتامبر، ظهور یک بازار متحول می تواند نشان دهد که معامله گران در حال خروج از موقعیت خود هستند و روند صعودی را کاهش می دهد.

این توسط داده‌های زنجیره‌ای که تحلیلگر برچسب‌گذاری کرده و کاهش اخیر را توضیح می‌دهد، تایید شده است. در واقع، داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران از گسترش اخیر پول نقد کرده‌اند.

در نتیجه، قبل از اینکه LINK Bulls شتاب کافی برای رساندن سکه به بالاترین قیمت های جدید در سال 2024 و بالای 21.8 دلار ایجاد کند، باید عرضه اضافی توسط بازار جذب شود.

Chainlink CCIP پذیرش برای شارژ مجدد تقاضا؟

علی‌رغم مشکلات کوتاه‌مدت، گاوهای Chainlink روی پذیرش گسترده پروتکل قابلیت همکاری متقابل زنجیره‌ای زنجیره‌ای سرمایه‌گذاری می‌کنند.CCIP) به عنوان کاتالیزور تقاضا. CCIP برای قابلیت همکاری بلاک چین حیاتی است. این راه حل اجازه می دهد تا ارتباط ایمن بین قراردادهای هوشمند بلاک چین های مرتبط و منابع داده خارجی برقرار شود.

CCIP توسط متیس، یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ برای اتریوم، از جمله سایر موارد، پذیرفته شده است. Circle، صادرکننده USDC، یک استیبل کوین، همچنین از این پلتفرم برای افزایش قابلیت همکاری استفاده می کند.

داده‌های اخیر افزایش درآمد CCIP را نشان می‌دهد که به افزایش پذیرش این پلتفرم پل‌سازی چند زنجیره‌ای اشاره دارد. از 26 مارس، داده های Dune Analytics نشان می دهد که CCIP بیش از 484000 دلار درآمد ایجاد کرده است. این رقم احتمالاً با پذیرش CCIP افزایش می‌یابد و Chainlink با پروتکل‌ها، کسب‌وکارها و بلاک‌چین‌های بیشتری ادغام می‌شود.

درآمد CCIP |  منبع: Dune Analytics
درآمد CCIP | منبع: Dune Analytics

با این حال، سرعتی که LINK از بالاترین حد مارس می‌شکند و بالاترین قیمت‌های جدید سال 2024 را ثبت می‌کند، عملکرد سایر سکه‌ها از جمله بیت‌کوین و اتریوم را نیز می‌طلبد. یک بیت کوین احیا شده می تواند سرمایه بیشتری جذب کند و آلت کوین ها از جمله LINK را در این فرآیند افزایش دهد.

تصویر ویژه از Shutterstock، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر