مارک کوبان استفاده از Dogecoin را برای حل مشکل تبلیغات ارز دیجیتال توییتر پیشنهاد می کند

به نظر می رسد که ایلان ماسک، مالک جدید توییتر، پس از وعده کاهش مشکل اسپم شبکه اجتماعی، از این ایده حمایت می کند.

روز یکشنبه، مارک آندریسن، کارآفرین آمریکایی، تصویری از کاربر توییتر منتشر کرد که به‌عنوان یک کاربر توییتر جعل نام خود را برای تبلیغ یک هدیه رایگان «کریپتو» منتشر کرد. “چه الگوریتمی می تواند این نوع محتوا را بگیرد؟” از آندریسن پرسید. ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا به آن پاسخ داد: «انسان‌ها»، که بحثی را در مورد نحوه بهینه‌سازی تعداد بالای کلاهبرداری‌های ارز دیجیتال و تبلیغات هرزنامه در این پلتفرم به راه انداخت.

اما، مارک کوبان، سرمایه‌گذار میلیاردر بود که راه‌حلی نسبتاً غیرمتعارف را پیشنهاد کرد. همانطور که توسط Cuban گفته شده است، ابتدا می توان مشکل را با افزودن یک “رول آپ خوش بینانه” یا راه حل لایه 2 به Dogecoin حل کرد.DOGE).

برای ارسال نامحدود در توییتر، همه باید یک DOGE (0.13 دلار برای هر سکه در زمان نوشتن) به عنوان وثیقه قرار دهند. سپس، اگر کسی یک پست را به چالش بکشد و انسان‌ها تایید کنند که هرزنامه است، کسانی که پست را پرچم‌گذاری کرده‌اند، DOGE هرزنامه‌نویس را دریافت کرده و به اشتراک می‌گذارند. در نتیجه، ارسال کنندگان هرزنامه باید 100 DOGE را به عنوان وثیقه برای حق ایجاد پست های بیشتر قرار دهند. با این حال، اگر معلوم شود که پست هرزنامه نیست، شرکت کنندگان DOGE خود را از دست خواهند داد.

به عبارت دیگر، این یک سیستم پیش‌بینی است که پیامدهای پولی، هرچند جزئی، برای جلوگیری از ارسال هرزنامه ایجاد می‌کند. اگرچه، کاربران به سرعت به این موضوع اشاره کردند امکان پذیری که کلاهبرداران ممکن است دارای بودجه خوبی باشند و به سادگی می توانند پست هایی را که به عنوان هرزنامه علامت گذاری شده اند در چنین سیستم پرداخت به برد “خارج از مسابقه” به رقابت بپردازند. با این وجود، شیبتوشی ناکاموتو، خالق Dogecoin، چنین سیستمی را تحسین کرد:

مربوط: دوج کوین عیسی؟ راجر ور دوباره در توییتر ظاهر شد و از DOGE در مقابل بیت کوین حمایت کرد

هفته گذشته، ایلان ماسک پیشنهاد خود را برای خرید توییتر ارائه کرد به مبلغ 44 میلیارد دلار همانطور که ماسک گفته است، یکی از اولویت های اصلی او برای این پلتفرم شامل موارد زیر است کاهش تعداد توییت های کلاهبرداری ارزهای دیجیتال.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس