مالک Upbit، Dunamu می‌تواند پس از بحث‌های سرمایه‌گذاری، «انحصار» را مهار کند

اپراتور Upbit تحت نظارت شدید تنظیم کننده های محلی است زیرا کل دارایی های آن و یک شرکت تابعه توصیه های سرمایه گذاری بحث انگیزی را صادر کرده اند.

اپراتور صرافی ارز دیجیتال کره جنوبی Upbit، Dunamu، به دلیل یک سرمایه گذاری بحث برانگیز از سوی رگولاتورها با فشار مواجه شده است، در حالی که مقامات برای خفه کردن موقعیت انحصاری آن اقدام به اعمال محدودیت می کنند.

ارزش کل دارایی های Dunamu بیش از 10 تریلیون KRW (8.06 میلیارد دلار) و Upbit است. 80% را کنترل می کند از حجم معاملات داخلی در نتیجه، تنظیم‌کننده‌ها Dunamu و در نتیجه Upbit را یک انحصار با قدرت بیش از حد می‌دانند که باید محدود شود.

تنظیم کننده ها می توانند با معرفی آن به عنوان یک شرکت بزرگ که فعالیت های بازار آن را محدود می کند، از رشد آن جلوگیری کنند.

شرکت‌های بزرگ و شرکت‌های سرمایه‌گذاری در کره جنوبی در مورد اطلاعاتی که می‌توانند در مورد سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه به اشتراک بگذارند، تحت قوانین سخت‌گیرانه‌ای هستند. عمل کنید. شرکت‌ها و شرکت‌های تابعه آن‌ها از ترویج سرمایه‌گذاری‌ها، به‌ویژه سرمایه‌گذاری‌هایی که مالک یا مرتبط با آنها هستند، ممنوع هستند.

دونامو به دلیل سوء استفاده از خلاء ظاهری در قانون بازار سرمایه کشور با داشتن 40 درصد از سهام شرکت ردیابی بازار مورد انتقاد قرار گرفته است. ماشه که در ماه مارس شروع به ارائه توصیه های سرمایه گذاری مرتبط با کریپتو کرد. دونامو از آن زمان سهام خود را در این شرکت تخلیه کرده است.

یک نماینده از Upbit به اخبار محلی گفت پریز فرهنگ ژورنال در 19 آوریل اعلام کرد که تمام دارایی های زیرمجموعه Triger را حذف کرده است، اما همچنان از سایت خواسته است تا محتوای مربوط به ارز دیجیتال خود را حذف کند. این نماینده بیان کرد:

ما برای جلوگیری از سوء تفاهم غیرضروری درخواست خاتمه این سرویس را داده ایم.

دونامو بر اساس قوانین کره مرز بین یک شرکت بزرگ و یک شرکت سرمایه گذاری مالی است. بنابراین، شرکت از نظر فنی مجاز به ترویج سرمایه گذاری در بازار سرمایه است عمل کنید. با این حال، ژورنال فرهنگ گزارش داد که یکی از منابع داخلی صنعت به چنین محتوای تبلیغاتی به عنوان یک شکاف نظارتی اشاره کرده است که “باید برای بهبود وضعیت بازنگری شود.”

مربوط: چرا پذیرش NFT در کره جنوبی بسیار زیاد است؟

ظاهراً جایگاه این شرکت به عنوان یک شرکت کوچک یا متوسط ​​(SME) احتمالاً در آینده نزدیک تغییر خواهد کرد. منبع خبری محلی NoCut News گزارش شده است در 20 آوریل که کمیسیون تجارت منصفانه (FTC) به طور جدی در نظر داشت دونامو را به عنوان یک شرکت بزرگ تا حدی در نتیجه فعالیت‌های اخیر و به دلیل بزرگی آن تعیین کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس