ماینرهای بیت کوین ادعاهای مطرح شده توسط قانونگذاران دموکرات ایالات متحده به مدیر EPA را رد کردند

در یادداشتی که توسط مایکل سیلر، نیک کارتر و دارین فاینشتاین نوشته شده است، شورای استخراج بیت کوین ادعا می کند که قانونگذاران نمی توانند تفاوت بین مرکز داده و نیروگاه را تشخیص دهند.

شورای ماینینگ بیت کوین (BMC) به نامه ای که ماه گذشته توسط قانونگذاران دموکرات به مایکل ریگان، مدیر آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) ارسال شد، با نامه ای از خود به منظور اصلاح نادرستی ها در مورد بیت کوین پاسخ داد.بیت کوین) معدن و اثرات زیست محیطی آن.

نوشته شده توسط مدیر عامل MicroStrategy مایکل سیلر، شریک Castle Island Ventures، نیک کارتر و دارین فاینشتاین از Core Scientific، نامه BMC، که بیش از 50 امضاکننده دارد، برجسته می کند تصورات غلط در سند ارسال شده به ریگان. به طور خاص، نویسندگان گفتند که نامه اصلی، که توسط جارد هافمن، نماینده دموکرات و 22 عضو کنگره امضا شده است، “دیتاسنترها را با امکانات تولید برق اشتباه گرفته است.”

نامه دموکرات ها از EPA می خواهد که اطمینان حاصل کند این که ماینرهای دارایی دیجیتال از “قانون اساسی محیط زیست مانند قانون هوای پاک یا قانون آب پاک” پیروی می کنند و در ادامه چندین نگرانی مربوط به استخراج ارزهای دیجیتال مانند زباله های الکترونیکی و آلودگی صوتی را مطرح می کند. نامه BMC هشت نقطه را مورد توجه قرار می دهد و آنها را به طور طولانی رد می کند.

به گزارش گروه صنعت، نامه اصلی ادعا اینکه تاسیسات استخراج بیت کوین در سراسر کشور “جامعه های آلوده کننده” هستند، نادرست است. به گفته BMC، تاسیسات استخراج بیت کوین هیچ آلودگی ایجاد نمی کند، بلکه تاسیسات تولید برق این آلودگی را تولید می کنند. عدم انجام این تمایز بیش از یک بار مطرح می شود. نویسندگان همچنین آنچه را که می کنند را بی اعتبار می کنند. به عنوان اطلاعات نادرست آشکار، مانند “یک تراکنش بیت کوین می تواند یک خانواده متوسط ​​ایالات متحده را برای یک ماه تامین کند.”

با این حال، BMC ممکن است در پاسخ به این ادعا که پردازش اثبات سهام (PoS) انرژی کمتری دارد، تعصبات خود را نشان داده باشد. پس از انتقادات متعدد، این گروه صنعتی موارد زیر را بیان می کند:

با توجه به اینکه Proof of Stake و Proof of Work از لحاظ کیفی متفاوت هستند، گمراه‌کننده است که به Proof of Stake به عنوان یک شکل «کارآمدتر» از Proof of Work اشاره کنیم، زیرا به همان چیزی دست نمی‌یابد.»

این نامه همچنین به این نکته اشاره می‌کند که بسیاری از ماینرها به محاسبات با کارایی بالا می‌پردازند که کاربردهای مفید زیادی فراتر از بیت‌کوین و دارایی‌های دیجیتال دارد.

BMC یک انجمن صنعتی است که برای همه ماینرهای بیت کوین باز است. این از جلسه ماینرهای بیت کوین آمریکای شمالی سرچشمه گرفته است توسط مایکل سیلر در می 2021 آغاز شد. در حال حاضر، این گروه 44 “عضو مشاور” دارد. همچنین دارد چندین گزارش منتشر کرد در مورد تأثیر زیست محیطی استخراج بیت کوین و اثبات کار به طور کلی. برخی از یافته ها در گزارش های آن مورد مناقشه قرار گرفته است.

مربوط: سبز شویم یا برویم خانه؟ تعلیق ماینینگ ایالت نیویورک چه معنایی برای صنعت کریپتو دارد

نامه BMC توسط برخی از برجسته‌ترین نام‌ها و حامیان صنعت کریپتو، از جمله جک دورسی از شرکت Block، تام جسوپ، معاون ارشد سرمایه‌گذاری Fidelity، پروفسور دونا ردل، پروفسور دانشکده حقوق فوردهام، امضا شد. مایکل سوننشاین، مدیر عامل شرکت Grayscale Investments و آنتونی اسکاراموچی بنیانگذار SkyBridge Capital.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس