داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین همیشه با وقوع Halvings فروخته‌اند. با توجه به اینکه ماینرها این بار در نزدیکی بعدی هستند، چگونه رفتار می کنند؟

نصف شدن بعدی بیت کوین کمتر از دو روز دیگر است

در یک کریپتوQuant Quicktake پستیک تحلیلگر در مورد رفتار ماینرهای بیت کوین در ساخت هاوینگ بعدی بحث کرد.

نصف کردن” یک رویداد دوره‌ای در شبکه بیت‌کوین است که در آن پاداش‌های بلوک ارز دیجیتال (غرامتی که استخراج‌کنندگان برای حل بلاک‌ها دریافت می‌کنند) به طور دائم به نصف کاهش می‌یابد.

این رویداد تقریباً هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد و با توجه به شمارش معکوس NiceHash، رویداد بعدی در کمتر از 32 ساعت رخ خواهد داد.

The countdown to the next halving event | Source: NiceHash

استخراج کنندگان بیت کوین از دو منبع درآمد کسب می کنند: کارمزد تراکنش ها و پاداش های بلاک. از لحاظ تاریخی، اولی در شبکه BTC بسیار کم بوده است، بنابراین ماینرها در درجه اول به دومی برای پرداخت هزینه های جاری خود وابسته هستند.

از آنجایی که پاداش های بلاک در طول هالوینگ ها به نصف کاهش می یابد، طبیعتاً این رویدادها ضربه مهمی به درآمد ماینر وارد می کند. به این ترتیب، جای تعجب نیست که ماینرها به طور کلی واکنشی نسبت به این رویداد در چرخه های گذشته نشان داده اند.

کوانت می‌گوید: «یکی از پویایی‌های رایجی که در هر چرخه کاهش صدور بیت‌کوین جدید رخ می‌دهد، فشار فروش قابل توجهی است که توسط ماینرها اعمال می‌شود. یکی از راه‌های سنجش میزان فشار فروش ناشی از این اعتبار‌دهنده‌های زنجیره‌ای، از طریق این است ماینر به جریان تبادل متریک

این شاخص کل مقدار بیت کوین را که از آدرس های مرتبط با ماینرها به کیف پول های متصل به صرافی های متمرکز حرکت می کند، ردیابی می کند. از آنجایی که ماینرها معمولا بیت کوین را برای فروش به این پلتفرم ها سپرده می کنند، این جریان می تواند نکاتی را در مورد رفتار فروش آنها ارائه دهد.

اکنون، در اینجا نموداری وجود دارد که روند میانگین متحرک 30 روزه (MA) BTC ماینر به جریان تبادل را در چند سال گذشته نشان می دهد:

استخراج بیت کوین به جریان تبادل

Looks like the 30-day MA value of the metric has observed a steep plunge in recent days | Source: کریپتوQuant

همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده است، جریان 30 روزه MA Bitcoin Miner to Exchange در رویداد Halving در سال 2020 به سطوح بالایی صعود کرده بود، که به این معنی است که این گروه به طور بالقوه در یک رویداد شرکت کرده است. فروش.

با توجه به کاهش شدید درآمدی که قرار بود اتفاق بیفتد، این فشار فروش ممکن است ناشی از ماینرهایی باشد که قصد خروج از آن را دارند. با این حال، نمودار به وضوح نشان می دهد که این بار با وجود نزدیک شدن این رویداد، چنین فشار فروش ظاهر نشده است.

خب، اینجا چه خبر است؟ این تحلیلگر پیشنهاد می‌کند که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین ممکن است آخرین دور فروش را از قبل تکمیل کرده باشند (زیرا جریان‌های ورودی مبادلات از گروه در ماه فوریه افزایش یافت). اگر این درست باشد، کوانت فکر می‌کند که این می‌تواند در کوتاه‌مدت به نفع بازار باشد.

قیمت بیت کوین

بیت کوین اخیراً به حرکت خود در یک محدوده ادامه داده است، زیرا قیمت آن همچنان در حدود 63500 دلار معامله می شود.

نمودار قیمت بیت کوین

The price of the coin appears to have rebounded a bit from its latest drop | Source: BTCUSD on TradingView

تصویر برجسته از NisonCo PR و SEO در Unplash.com، کریپتوQuant.com، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر