این نصف شدن بیت کوین قرار است این هفته برگزار شود. پاداش ماینرها از 6.25 بیت کوین به 3.125 نصف می شود. انتظار می‌رود این رویداد تأثیرات گسترده‌ای بر خود ماینرها بگذارد، زیرا آنها به احتمال زیاد ضرر قابل توجهی خواهند داشت مقدار درآمد هنگامی که نصف شدن اتفاق می افتد.

ماینرهای بیت کوین می توانند تا 10 میلیارد دلار درآمد از دست بدهند

به گزارش بلومبرگ گزارشماینرهای بیت کوین ممکن است به دنبال نصف شدن بیت کوین سالانه 10 میلیارد دلار ضرر کنند. این به این دلیل است که این ماینرها که در حال حاضر روزانه 900 بیت کوین از اعتبار سنجی تراکنش ها به دست می آورند، آنها را مشاهده می کنند کاهش درآمد به 450 BTC یک بار نصف شدن اتفاق می افتد. با این حال، شایان ذکر است که این کاهش درآمد پیش بینی شده بر اساس قیمت فعلی بیت کوین.

بنابراین، اگر قیمت بیت کوین پس از نصف شدن، افزایش قابل توجهی داشته باشد، می توان این از دست دادن درآمد را کاهش داد. با این حال، این ماینرها در نظر دارند که اتکا به افزایش قیمت بیت کوین پایدار نیست، با توجه به اینکه آنها نیز با آن مواجه خواهند شد. بازارهای نزولی بعدی، که منجر به کاهش قیمت برای ارز دیجیتال پرچمدار می شود.

به همین دلیل است که معدنچیانی مانند Marathon Digital و CleanSpark در آنها سرمایه گذاری کرده اند تجهیزات جدید و سعی کرده اند با خرید رقبای کوچکتر خود، رقابت را از بین ببرند. خرید رقابت می‌تواند تعداد ماینرهایی را که برای پاداش بلاک رقابت می‌کنند کاهش دهد و کاهش درآمد روزانه آنها را کاهش دهد.

بیت کوینیست نیز قبلا گزارش شده است ماینرهای بیت کوین به دنبال تنوع بخشیدن به عملیات خود در تلاش برای افزایش جریان درآمد و کسب درآمد اضافی هستند که می تواند اثرات نصف شدن را کاهش دهد. بخش هوش مصنوعی (AI) یکی از آن حوزه‌هایی است که این ماینرها به طور فعال به دنبال فرصت‌ها هستند، با توجه به اینکه زیرساخت استخراج بیت‌کوین برای برخی عملیات‌های هوش مصنوعی مناسب است.

ماینرهای بیت کوین با رقابت غول های فناوری روبرو هستند

بلومبرگ همچنین گزارش داد که ماینرهای بیت کوین ایالات متحده با رقابتی از بزرگترین استخراج کنندگان مواجه هستند شرکت های فناوری در جهان برای برق به قدرت عملیات آنها. این غول‌های فناوری که اتفاقاً مصرف‌کنندگان پر انرژی نیز هستند، به‌اندازه استخراج‌کنندگان بیت‌کوین برای تامین انرژی مراکز داده‌شان به دنبال انرژی هستند.

این گزارش همچنین خاطرنشان کرد که محدودیت های برق در ایالات متحده، در کنار تقاضای بالای برق در میان معدنچیان و غول های فناوری، منجر به افزایش نرخ برق شده است. این توسعه همچنین کار را دشوارتر می کند ماینرهای بیت کوین تا عملیات خود را در کشور بدون مشکل انجام دهند.

شرکت های فناوری گفته می شود که بر خلاف استخراج کنندگان بیت کوین، که موفقیت آنها تا حد زیادی به قیمت بی ثبات بیتکن بستگی دارد، هنگام به دست آوردن نیرو از شرکت های خدمات شهری به دلیل جریان درآمد ثابت آنها برتری دارند.

BTC bulls reclaim control | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از شورای آتلانتیک، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر