ماینر بیت کوین ماوسون تمام مخارج سرمایه اصلی را تا زمانی که شرایط بازار عادی شود به تعویق می اندازد

بازار نزولی بر تمام بخش‌های صنعت کریپتو، از جمله استخراج‌کنندگان بیت‌کوین، تأثیر می‌گذارد که امسال شاهد کاهش شدید درآمدشان بوده‌اند.

روز سه شنبه، بیت کوین (بیت کوین) شرکت معدنی Mawson Infrastructure Group گفت تا زمانی که شرایط بازار عادی شود، مخارج سرمایه ای عمده را به حالت تعلیق در می آورد. علاوه بر این، این شرکت به‌دلیل فروش در بازار و قیمت بالای برق به دلیل تورم، داوطلبانه مصرف انرژی خود را کاهش می‌دهد که به آن پاسخ تقاضا نیز می‌گویند.

Mawson آخرین محموله Canann A1246 ASIC Bitcoin Miners را در ماه ژوئن دریافت کرد و هیچ پرداخت معوق دیگری برای ریگ های استخراج بیت کوین ندارد. جیمز منینگ، مدیرعامل و موسس، در رابطه با تصمیم این شرکت گفت:

“علیرغم بازار پر نوسان، ماوسون در حال حاضر به استخراج خود ادامه می دهد و همچنین در برنامه های پاسخگویی به تقاضای انرژی در صورت امکان شرکت می کند. علاوه بر این، ما خوش شانس هستیم که هیچ قرارداد معوقه ای برای خرید ماینرهای بیت کوین ASIC نداریم و ما را قادر می سازد تا روی توسعه شرکت خود تمرکز کنیم. کسب و کار مکان به عنوان یک جریان درآمد جایگزین در حالی که قیمت بیت کوین سرکوب شده است.

در آخرین به روز رسانی ماهانه خود، Mawson افشا شد که مالک بیش از 40000 دستگاه استخراج بیت کوین مدار مجتمع ویژه برنامه (ASIC) است. در مجموع، ریگ ها دارای نرخ هش تخمینی 3.35 اگزهاش در ثانیه هستند. حسابداری برای تقریباً 1.675٪ از کل نرخ هش شبکه بیت کوین. سال گذشته، شرکت تولید شده است 19.4 میلیون دلار در کل درآمد و 6.03 میلیون دلار صرف هزینه های سرمایه ای یا خرید اموال و تجهیزات شده است.

مربوط: Compass Mining به دلیل عدم پرداخت قبض برق، امکانات خود را از دست می دهد

ادامه بازار نزولی ارزهای دیجیتال با گزارش هایی مبنی بر اینکه ماینرها به استخراج کنندگان بیت کوین ضربه وارد کرده است کل محصول مه خود را فروختند. درآمدهای معدنی در این بخش از آن زمان به پایین ترین حد خود در می 2021 کاهش یافته است. در همین حال، هزینه های انرژی تا حدودی به دلیل پیامدهای تهاجم روسیه به اوکراین افزایش یافته است. با توجه به چنین ترکیبی از عوامل خطر، نرخ هش کل شبکه بیت کوین تقریباً 25 درصد کاهش یافته است. دو هفته گذشته تنها.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس