M12 استودیو Palm NFT مرحله اولیه را با مشارکت شرکت سرمایه گذاری Griffin Gaming Partners به ​​مجموعه خود اضافه می کند.

رمزنگاری راه اندازی نخل NFT استودیو اعلام کرد  افزایش سری B از 27 میلیون $ در پنجشنبه توسط صندوق سرمایه گذاری مایکروسافت M12 منجر شده است. Palm NFT که توسط بنیانگذار ConsenSys و یکی از بنیانگذاران اتریوم جوزف لوبین تأسیس شده است، خدمات استراتژیک و فنی را برای سازندگان به منظور ایجاد بازارهای توکن غیرقابل تعویض (NFT) ارائه می دهد. 

سایر حامیان اصلی عبارتند از Griffin Gaming Partners، RRE، Third Kind Venture Capital، Sfermion، LAO، Warner Bros. و SK Inc.

طبق بیانیه منتشر شده در وبلاگ شرکت آنها، این افزایش به تیم این امکان را می دهد تا پلت فرم فناوری Palm NFT Studio را افزایش دهد و آن را به اشخاص ثالثی که به دنبال استقرار پروژه های NFT در فیلم ها، بازی ها، موسیقی و هنر با رعایت مقررات و پایداری محیطی هستند، ارائه دهد.

دن هیمن، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Palm NFT Studio، معتقد است که “در عرض سه سال، اکثر NFT ها به صورت رایگان اهدا می شوند” و افزود:ما برنامه‌هایی را پیش‌بینی می‌کنیم که میلیون‌ها NFT را با ابزارهای کاربردی تولید می‌کنند. اشیاء اجتماعی که جوامع را به هم متصل می‌کنند، تعامل را افزایش می‌دهند و به طرفداران واقعی پاداش می‌دهند. ما از اینکه شرکای باورنکردنی مانند M12 این دیدگاه را به اشتراک می گذارند، سپاسگزاریم.

Palm NFT Studio مشترکاً Palm Network را ایجاد کرد، یک زنجیره جانبی اتریوم که به کاربران اجازه می دهد NFT ها را ایجاد کنند. طبق گفته شرکت، هر NFT ساخته شده در شبکه پالم یا شبکه اصلی اتریوم را می توان از شبکه اصلی اتریوم به زنجیره جانبی شبکه پالم یا برعکس پل زد.

به عنوان اعضای هیئت مدیره جدید، M12 نیز منتشر شده بیانیه ای به استقبال نخل NFT به نمونه کارها و اشاره تمرکز خود را بر پایداری خود:شرکت و اشخاص ثالث آزمایش‌هایی را انجام داده‌اند که نشان می‌دهد شبکه پالم برای اجرای تراکنش‌ها به مقادیر کمتری از محاسبات و انرژی بعدی نسبت به زنجیره‌های اثبات کار نیاز دارد. شبکه پالم همچنین دارای مالیات کربنی است که در پیکربندی پل خود تعبیه شده است که در صورت استفاده از منابع شبکه اصلی پرداخت را اعمال می کند.

استودیو Palm NFT از زمان راه‌اندازی خود در اوایل سال جاری، با DC Comics برای انتشار مجموعه NFT از جلد کتاب‌های مصور توکن‌شده همکاری کرده و با دیمین هرست برای حذف مجموعه ارز همکاری کرده است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع