مایکل سیلر

    • MicroStrategy اعلام کرد که این شرکت ۱۹۰.۵ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده است.
    • مایکل سایلر، مدیرعامل MicroStrategy، این خبر را در این رابطه توییت کرد.
    • این شرکت بیت کوین را بین ۱۵ فوریه تا ۴ آوریل ۲۰۲۲ خریداری کرد.

مایکل سیلر، بنیانگذار و مدیر عامل MicroStrategy (MSTR) اعلام کرد که 4167 بیت کوین اضافی را به قیمت نزدیک به 190.5 میلیون دلار به دست آورده است. این شرکت این دستاورد جدید را از طریق شرکت تابعه خود، MacroStrategy به دست آورد.

علاوه بر پست توییتر، میکرواستراتژی منتشر کرده است گزارش رسمی در مورد سود بیت کوین در وب سایت خود در 5 آوریل.

به طور مفصل، در این گزارش آمده است که طی دوره بین 15 فوریه و 4 آوریل 2022، MicroStrategy تقریباً 4167 بیت کوین را به قیمت تقریبی 190.5 میلیون دلار به صورت نقدی با احتساب کارمزدها و هزینه ها خریداری کرده است.

علاوه بر این، MicroStrategy به همراه زیرمجموعه‌هایش، مجموع تقریباً 129218 بیت‌کوین را در اختیار داشتند که با قیمتی نزدیک به 3.97 میلیارد دلار و میانگین قیمت خرید تقریباً 30700 دلار برای هر بیت‌کوین، شامل کارمزدها و هزینه‌ها، خریداری کردند. در حال حاضر، MacroStrategy نزدیک به 115110 بیت کوین را در اختیار دارد.

اخیرا، MacroStrategy یک وام 205 میلیون دلاری با وثیقه بیت کوین با بانک Silvergate برای خرید بیت کوین بست. بانک این وام مدت دار 205 میلیون دلاری را تحت برنامه اهرم شبکه تبادل سیلورگیت بانک به MacroStrategy صادر کرده بود.

با توجه به این موضوع، مدیر عامل Silvergate، آلن لین، خاطرنشان کرد که شرکت او از افزودن MicroStrategy به لیست رو به رشد وام گیرندگان SEN Leverage هیجان زده است. او افزود: «رویکرد نوآورانه آن‌ها در مدیریت خزانه‌داری نمونه‌ای استثنایی از این است که چگونه مؤسسات می‌توانند از بیت کوین خود برای حمایت و رشد کسب‌وکار خود استفاده کنند».

ادعا می شود که MicroStrategy پیشروترین شرکت تجزیه و تحلیل تجاری و هوش تجاری است. این شرکت بر روی دو استراتژی کار می کند: برای رشد تجارت نرم افزار تجزیه و تحلیل سازمانی برای ارتقای چشم انداز هوش، و برای به دست آوردن بیت کوین به عنوان یک ذخیره قابل اعتماد از ارزش ها.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر