مایک نووگراتز بار دیگر حمایت خود را از پیش بینی آینده 500000 دلاری بیت کوین تکرار کرد. مدیر عامل گلکسی دیجیتال که اخیراً در کنفرانس بیت کوین 2022 که در میامی برگزار شد، یک بار دیگر به نفع ارز دیجیتال صحبت کرد و پتانسیل آینده دارایی دیجیتال را برجسته کرد. نووگراتز پیش بینی خود را در کنفرانس بیان کرد اما این اولین بار نیست که میلیاردر چنین پیش بینی می کند.

افزایش بیت کوین به 500000 دلار

نووگراتز که بیت کوین را در نیم دهه آینده به 500000 دلار رساند، افکاری را پشت سر این پیش بینی به اشتراک گذاشته بود. یکی از آن‌ها اقتصاد و نرخ تورم فزاینده‌ای بود که آن را آزار می‌داد. فدرال رزرو بدون وقفه با افزایش نرخ بهره و موارد دیگر کار می کرد، اما میلیاردر خاطرنشان می کند که هنگامی که فدرال رزرو شروع به توقف از همه این موارد کند، دارایی دیجیتال حرکت رو به رشد خود را از سر خواهد گرفت.

مطالب مرتبط | حجم معاملات بیت کوین همچنان در سطوح پایین باقی می ماند

میلیاردر انتظار دارد بانک مرکزی نه تنها به دلیل تورم بالا، نرخ بهره را افزایش خواهد داد، بلکه احتمالاً این نرخ‌ها را تا 50 واحد پایه افزایش خواهد داد. با این حال، این نمی تواند برای همیشه ادامه داشته باشد و فدرال رزرو در نهایت باید کاهش یابد. این زمانی است که نووگراتز پیش بینی می کند که بیت کوین به ماه می رود. این همان چیزی است که میلیاردر انتظار دارد قیمت دارایی دیجیتال را به اندازه پیش بینی 500000 دلاری او افزایش دهد.

BTC trading at $43,800 | Source: BTCUSD on TradingView.com

Novogratz در 500000 دلار متوقف نشد. حامی و حداکثرگرای بیت کوین همچنین توضیح داد که او انتظار دارد که دارایی دیجیتال در نهایت به بالای یک میلیون دلار برسد.

مراقب دلار

به نظر می رسد بیت کوین تنها دارایی مورد توجه نووگراتز در طول کنفرانس میامی نبود. وی همچنین به دلار آمریکا اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که این ارز به جای تداوم کاهش، به قوت خود ادامه دهد.

این میلیاردر با کنار هم گذاشتن رابطه بین بیت کوین و دلار توضیح داد که رفتن دلار تا بی نهایت به معنای رفتن بیت کوین به بی نهایت است که در کل به هیچ وجه برای دنیای غرب خوب نخواهد بود.

مطالب مرتبط | محصولات معامله شده در بورس بیت کوین نزدیک به 1٪ از کل عرضه بیت کوین

نووگراتز گفت: “من به رختخواب می روم و دعا می کنم که متولیان اقتصاد ایالات متحده آن را خراب نکنند.” من واقعاً دعا می‌کنم که دلار قوی شود و تا بی‌نهایت پیش نرود، زیرا بیت‌کوین تا بی‌نهایت رفتن به این معنی است که بقیه دنیای غرب واقعاً از هم پاشیده است.»

مدیر عامل گلکسی دیجیتال قبلا گفت که او می بیند که بیت کوین به 500000 دلار می رسد. او توضیح داده بود که اکثر ارزهای دیجیتال با گذشت زمان از بین می‌روند، اما افراد بیشتری می‌خواهند صاحب دارایی دیجیتال شوند که عامل اصلی آن برای رسیدن به این قیمت است.

Featured image from Somag News, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر