متا شروع به آزمایش NFT در استوری اینستاگرام با SparkAR کرد

در اوایل این هفته، متا همچنین اعلام کرد که با دیگر شرکت‌های فناوری برای ایجاد یک بدنه استاندارد متاورس می‌پیوندد.

شرکت مادر اینستاگرام متا اعلام کرد چهارشنبه که آزمایش NFTها را در استوری اینستاگرام با استفاده از پلتفرم واقعیت افزوده SparkAR آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل مارک زاکربرگ درباره این اعلامیه گفت، “ما در حال گسترش آزمایش خود هستیم تا سازندگان بیشتری در سراسر جهان بتوانند NFT های خود را در اینستاگرام نمایش دهند.” این شرکت همچنین در مقاله اخیر خود خاطرنشان کرد: «سازندگان و مجموعه‌داران می‌توانند مجموعه‌ای از مجموعه‌های دیجیتالی خود را در فیس‌بوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارند، پس از اینکه ما در آینده این ویژگی را در فیس‌بوک با سازندگان منتخب ایالات متحده آغاز کنیم.»

زاکربرگ تایید کرد که فیس بوک در آینده از NFT ها پشتیبانی می کند:

ما به زودی این ویژگی را به فیس بوک نیز خواهیم آورد — با شروع گروه کوچکی از سازندگان آمریکایی — تا مردم بتوانند در اینستاگرام و فیس بوک پست های متقابل ارسال کنند. همچنین به زودی NFT ها را در استوری های اینستاگرام با SparkAR آزمایش خواهیم کرد.

در ماه می، متا مجموعه های دیجیتالی را منتشر کرد توسط شرکت شرح داده شده است به عنوان “روشی کاملاً جدید برای مصرف کنندگان و سازندگان برای به اشتراک گذاری NFT ها در اینستاگرام.”

در اوایل این هفته، متا همچنین اعلام کرد که با دیگر شرکت‌های فناوری برای ایجاد یک بدنه استاندارد متاورس می‌پیوندد. این گروه قصد دارد نسخه بعدی وب را بسازد و یک اخلاق مشترک برای Web3 و metaverse ایجاد کند. برخی از شرکت هایی که به این طرح پیوستند عبارتند از Adobe، Epic Games، Microsoft، Nvidia و Qualcomm. اپل به طور محسوسی در بسته گم شده بود.

متا تنها شرکتی نیست که به دنبال ثبیت NFT است. رقیب رسانه های اجتماعی توییتر را دنبال کرد که NFT ها را به پلتفرم خود آورد در ژانویه پشتیبانی از NFT توییتر به کاربران این امکان را می‌دهد تا کیف پول‌های مبتنی بر اتر را به حساب‌های خود پیوند دهند و هنر خود را به عنوان عکس نمایه نمایش دهند. eBay اخیرا بازار NFT مبتنی بر اتریوم را خریداری کرد KnownOrigin، گسترش نفوذ خود را به Web3. حتی شرکت‌های موجود DeFi مانند Uniswap شروع به حرکت به سمت بازارهای NFT و metaverse با خود کرده‌اند. خرید اخیر Genie Aggregator NFT.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس