انتشار مجموعه آواتار NFT که بسیار مورد انتظار بود، “Novatar” برنامه ریزی شده بود برای 4 آوریل. مجموعه 25000 آواتار کودک در 3 فاز متشکل از ده موج فروش به فروش می رسد. هر موج 1000 آواتار کودک می فروشد. هر 1000 آواتار 0.01 ETH گران تر خواهد بود. در حال حاضر، هزینه 0.11 ETH است.

مرحله اول از 4 آوریل در ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرقی شروع می شود. فاز سوم یک حراج هلندی خواهد بود که در آن 5000 NFT فروخته خواهد شد. این پروژه قبلاً طرفداران قابل توجهی را در Discord و Twitter جمع آوری کرده است و در چرخش تبلیغات در میدان تایمز نیویورک به نمایش درآمده است.

در حال حاضر، تنها یک پروژه وجود دارد که از سیستم آواتارهای “پیری” نشان داده شده بر روی توکن استفاده می کند. Novatar تنها پروژه ای است که به تصاویر اجازه می دهد ثابت نباشند بلکه در طول زمان تغییر کنند.

هنگامی که برش داده می شود، کاربران یک نوزاد به طور تصادفی تولید می کنند. این نسل بر اساس ویژگی‌های بصری است که از قبل توسط هنرمندان دیجیتال ایجاد شده است – این توسط تنوع جنسیتی و نژادی تضمین شده است. همچنین Novatars دارای ویژگی های متنی بسیاری است. بنابراین، کاربر یک آواتار کودک منحصر به فرد دریافت می کند. یک سیستم خاص از ژن ایجاد شده است که منحصر به فرد است. هر “نواتار” خریداری شده دارای 9 ژن اساسی است – رنگ پوست، رنگ چشم، رنگ مو و سایر ویژگی های بدن و صورت. با افزایش سن، ژن های شما افزایش می یابد. یک نواتار بالغ به معنای واقعی کلمه یک نوزاد نواتار بالغ خواهد بود – اما در بزرگسالی، یکی از گرایش ها و حرفه های جنسی مختلف را به دست خواهد آورد. به یاد بیاورید که نواتار تنها 30 روز پس از ضرب کردن می تواند رشد کند.

هدف این پروژه نیاز روزافزون به آواتارهای NFT بود که به دلیل توسعه Metaverses به وجود آمده اند. Novatars را می توان در تمام رسانه های اجتماعی اصلی استفاده کرد. اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، ردیت و Onlyfans قبلاً از ادغام NFT ها در اکوسیستم خود خبر داده اند.

این پروژه قبلاً فروش لیست علاقه مندی ها را با موفقیت به پایان رسانده است. 1500 نواتار فروخته شد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر