مجموعه Chainlink برای تقویت پلت فرم املاک آمریکای لاتین

Chainlink قرار است پرداخت اجاره به صاحبان املاک یک پلت فرم املاک در آمریکای لاتین را خودکار کند و یک مورد استفاده جدید از بلاک چین را برای این بخش اضافه کند.

توکن‌سازی بازارهای ملکی جهانی یک هدف بلندپروازانه فضای بلاک چین بوده است و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) می‌تواند راه‌حل جدیدی برای سرعت بخشیدن به این بخش ارائه دهد.

شبکه غیرمتمرکز اوراکل Chainlink (ارتباط دادن) قرار است یک پلتفرم املاک و مستغلات نمادین را که در خدمت بازار املاک آمریکای لاتین است، نیرو دهد. LaProp به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا سهام توکن شده در املاک مختلف دنیای واقعی را خریداری کنند که درصدی از درآمد حاصل از پرداخت اجاره را به همراه خواهد داشت.

LaProp به دنبال اهرم سابقه اپراتورهای Node Chainlink Keepers در تضمین میلیاردها دلار سرمایه گذاری در بازارهای DeFi است. سرویس اتوماسیون غیرمتمرکز وظایف قراردادهای هوشمند را در زنجیره BNB انجام می دهد و در این مثال، پرداخت اجاره امن به دارندگان توکن را خودکار می کند.

این پلتفرم قصد دارد به سرمایه‌گذاران خرده‌فروش این امکان را بدهد که در معرض املاک و مستغلات قرار بگیرند، که در غیر این صورت به دلیل حجم زیادی از سرمایه مورد نیاز برای ورود به بازارهای املاک غیرقابل دسترس خواهد بود.

توانایی Chainlink برای رسیدگی به عملکردهای قرارداد هوشمند باعث می شود اجاره پرداخت شده توسط مستاجران به طور خودکار بین دارندگان توکن دارایی داده شده توزیع شود. شرایط پرداخت و زمان‌بندی را نیز می‌توان در هر ملک ویرایش کرد.

ایده توکن کردن مالکیت املاک و مستغلات جدید نیست، اما وعده یک سرویس آزمایش شده برای مدیریت پرداخت‌های اجاره و مالکیت دارایی پتانسیل جذب مجدد علاقه سرمایه‌گذاران را دارد.

رویاهای مالکیت املاک و مستغلات مبتنی بر بلاک چین تقریباً یک سال پیش متزلزل به نظر می رسید، زیرا تعداد انگشت شماری از پروژه های املاک و مستغلات توکن شده که زمینه را برای تحقق این امر ایجاد کردند، دچار آشفتگی شدند. این منجر به ریخته گری کارشناسان صنعت دیدگاه ها در مورد ادغام آینده بخش ها.

در حالی که سایر صنایع شاهد شکوفایی پلتفرم‌ها و خدمات مبتنی بر بلاک چین بوده‌اند، بازار املاک و مستغلات نمادین هنوز رونق گرفته است. فقط تعداد انگشت شماری پلتفرم عامل که به کاربران امکان می دهد از طریق سهام توکن شده مالکیت ملک را به دست آورند.

مربوط: Weiss Ratings درباره خطرات وام مسکن کریپتو هشدار می دهد

نزدیکترین راه حل به پلتفرم مبتنی بر زنجیره لینک LaProp، راه حل تجاری Web3 Lofty AI است. همانطور که Cointelegraph قبلا بررسی کرده بود، هوش مصنوعی Lofty به کاربران این امکان را می دهد که در دارایی های فهرست شده سرمایه گذاری کنند و مالکیت مشترک را به دست آورند. این امکان دسترسی به تصمیمات حاکمیتی و سهمی از درآمد اجاره را فراهم می کند – دقیقاً مانند آنچه LaProp قصد دارد ارائه دهد.

شرکت Proptech، Propy، سرفصل اخبار را به خود اختصاص داد اوایل سال 2022 به عنوان نشانه خود شاهد دستاوردهای قابل توجهی بود. این شرکت اولین فروش یک توکن غیرقابل تعویض دارایی (NFT) را در ایالات متحده برای 210 اتر تسهیل کرد.ETH) اولین حراج ملک NFT را تامین می کند. این شاهد بود که آپارتمان مایکل آرینگتون، بنیانگذار TechCrunch در پایتخت اوکراین، کیف، فروخته شد.

پروژه‌های دیگر بر کمک به سرمایه‌گذاران بالقوه برای دسترسی به منابع مالی از طریق دارایی‌های ارزهای دیجیتال متمرکز شده‌اند. که در ژانویه 2022استارت‌آپ فین‌تک Milo سرویسی را راه‌اندازی کرد که با استفاده از بیت کوین به عنوان وثیقه در مقابل وام، به کاربران امکان دسترسی به وام‌های 30 ساله را می‌دهد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس