ارزهای دیجیتال همچنان در بین سرمایه گذاران محبوب هستند و بسیاری از پروژه ها در حال انجام پیش فروش هستند. مثل همیشه، تعداد زیادی از این پیش‌فروش‌های کریپتو قرار است زود به فروش برسند، که نشان‌دهنده اعتقاد قوی به پروتکل و هدف تیم است.

در اینجا، ما محبوب‌ترین پیش‌فروش‌های ارز دیجیتال در حال انجام را فهرست می‌کنیم که به نظر می‌رسد زود فروخته شوند. تنوع خوبی از پروژه‌ها وجود دارد، با موارد استفاده بر روی همه چیز از محیط گرفته تا بازی‌های آنلاین Play-to-Earn شما.

محبوب‌ترین پیش‌فروش‌های کریپتو در حال انجام که زودتر به فروش می‌رسند

1. IMPT

IMPT اولین نشانه پیش فروش در لیست ما است و یکی از مهمترین آنها، حداقل از نظر اجتماعی است. این پروژه به موضوع بسیار مهمی می پردازد، یعنی حفاظت از محیط زیست. کاربران می توانند از طریق چنین خدماتی مانند خرید آنها در بازار IMPT یا از طریق خرید، اعتبار کربن دریافت کنند. البته هیچ یک از اینها بدون حضور خرده فروشان مهم نیست و IMPT 10000 خرده فروش ثبت نام کرده است.

در مورد پیش فروش، 600 میلیون توکن با قیمت 0.018 دلار در اولین پیش فروش، 660 میلیون توکن با قیمت 0.023 دلار در پیش فروش دوم و 540 میلیون توکن با قیمت 0.028 دلار در پیش فروش نهایی ارائه می شود. در مجموع 3 میلیارد توکن IMPT وجود دارد.

USP های IMPT شامل یک بازار کربن، یک پلت فرم خرید و یک پلت فرم اجتماعی است. اینها از مأموریت آن برای تأثیر مثبت بر محیط زیست پشتیبانی می کنند. خود پروتکل بر روی اتریوم ساخته شده است و شرکت کربن صفر است. IMPT اتریوم را انتخاب کرد زیرا پس از Merge، شبکه مصرف برق خود را تا بیش از 99 درصد کاهش داد. این امر، همراه با امنیت و کارایی آن، اتریوم را به یک انتخاب ایده آل تبدیل کرد. برای ارتقای تلاش خود، پیشرفت‌های آینده شامل راه‌اندازی کالا، راه‌اندازی NFT و مشارکت‌های جدید است.

امروز از IMPT دیدن کنید

2. چشمان درشت (بزرگ)

برای کسانی که به مجموعه‌های زیبای NFT نگاه می‌کنند، Big Eyes (BIG) طراحی بسیار مفیدی دارد. این پروژه برای کسانی که به دنبال شوق بعدی NFT هستند جذاب است و پیش فروش آن تاکنون 3.2 میلیون دلار جمع آوری کرده است. این تیم برنامه ریزی زیادی فراتر از ظاهر زیبا برای حفظ تعامل داشته است، و این شامل کمک های مالی به امور خیریه، مبادله های بیشتر و شیرین کاری های رسانه ای است. قراردادهای هوشمند به طور کامل توسط Solidity Finance ممیزی شده اند و تیم توسط CoinSniper تأیید شده است.

این توکن مجموعاً 200 میلیارد توکن بزرگ دارد. جالب اینجاست که 5 درصد از این مبلغ به خیریه های متمرکز بر نجات اقیانوس ها اهدا می شود و در مجموع 80 درصد در هنگام راه اندازی در دسترس خواهد بود.

3. Battle Infinity (IBAT)

یک پلتفرم Play-to-Earn که به شدت به جایگاه بازی های ورزشی فانتزی تکیه دارد، Battle Infinity پیش فروش خود را تا 9 اکتبر ادامه دارد. این پروژه بر روی زنجیره هوشمند Binance ساخته شده است و علاقه مردم را به تیم های ورزشی فانتزی جلب می کند. در مجموع 2.8 میلیارد توکن IBAT برای فروش در طول پیش فروش موجود است که 20 درصد از کل عرضه را تشکیل می دهد.

از جمله ویژگی های آن می توان به لیگ برتر IBAT اشاره کرد که در آن بازیکنان می توانند تیم خود را بسازند و از آن برای نبرد با دیگران استفاده کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند برای فعالیت‌های مختلف NFT کسب کنند، که سپس می‌توانند فروخته شوند. Battle Staking به آن‌ها اجازه می‌دهد تا برای کسب بالاترین پاداش‌ها با یکدیگر مبارزه کنند.

4. پروتکل Copium (COPC)

پروتکل Copium یک پروژه “سرمایه گذاری غیرمتمرکز معدن” است که هدف آن تقویت صنعت معدن است. از جمله ویژگی‌های این پروژه، مجوز سرمایه‌گذار پروتکل Copium است که وجوه آن برای خرید تجهیزات ماینینگ و ارتقاء زیرساخت‌ها در تأسیسات معدنی در نیوزلند استفاده می‌شود.

پیش فروش این پروژه تا 10 اکتبر ادامه دارد و 50 میلیون توکن COPC برای فروش گذاشته شده است. این حدود 5 درصد از کل عرضه 1 میلیارد COPC است. یک مکانیسم رایت در پروتکل Copium تعبیه شده است.

اکنون این پیش فروش ها را بررسی کنید

همانطور که می بینید، این پیش فروش ها با اعداد سرمایه گذاری بسیار مثبت قوی به نظر می رسند. به نظر می‌رسد که جامعه ارزهای دیجیتال مشتاق این پروژه‌ها هستند، پروژه‌هایی که بر روی برخی از داغ‌ترین موارد استفاده و/یا مسائل در حال حاضر تمرکز دارند.

پروژه‌ای مانند IMPT، به‌ویژه، پتانسیل بالایی دارد زیرا بر یک نگرانی مبرم مربوط به افراد داخل و خارج از صنعت تمرکز می‌کند. اگر بتواند اهداف خود را برآورده کند، پس از پیش فروش، عملکرد قوی را نیز تجربه خواهد کرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر