محقق می گوید ثبیت شانس اتریوم برای تصاحب بیت کوین است

انتقال قریب الوقوع اتریوم به مکانیزم اجماع اثبات سهام، سیاست پولی آن را متحول می کند و به طور بالقوه ETH را نسبت به بیت کوین کمیاب تر می کند.

محقق اتریوم، ویوک رامان، متقاعد شده است که اتریوم (ETH) انتقال آتی به سیستم اثبات سهام به آن امکان می دهد بیت کوین را تصاحب کند (بیت کوین) به عنوان برجسته ترین ارز دیجیتال قرار می گیرد.

رامان در مصاحبه ای اختصاصی با کوین تلگراف گفت: اتریوم فقط از منظر اقتصادی و به دلیل تأثیر شوک عرضه، فرصتی برای تغییر بیت کوین دارد.

ثبیت، یک ارتقاء مورد انتظار برای تکمیل انتقال اتریوم از یک سیستم اثبات کار به یک سیستم اثبات سهام، قرار است در ماه سپتامبر انجام شود. علاوه بر این، The Merge سیاست پولی اتریوم را متحول می‌کند و شبکه را از نظر زیست‌محیطی پایدارتر می‌کند و کل عرضه ETH را تا 90 درصد کاهش می‌دهد.

رامان خاطرنشان کرد: «پس از ثبیت، اتریوم تورم کمتری نسبت به بیت‌کوین خواهد داشت. به خصوص با کاهش هزینه‌ها، اتریوم کاهش‌دهنده خواهد بود در حالی که بیت‌کوین همیشه تورم‌زا خواهد بود. اگرچه با هر نصف شدن، نرخ تورم کاهش می‌یابد».

در حالی که بیت کوین عملکرد خود را به عنوان طلای دیجیتال حفظ خواهد کرد، به گفته رامان، اتریوم همچنان “فضای پذیرش بزرگتری” به عنوان لایه پایه خواهد داشت. مالی غیرمتمرکز (DeFi) اقتصاد.

ثبیت هزینه‌های بالای تراکنش‌های اتریوم را کاهش نمی‌دهد، که همچنان مشکل اصلی مقاومت از مقیاس‌پذیری اتریوم است. به گفته رامان، این مشکلی نیست، زیرا اتریوم برای پشتیبانی از فعالیت بیشتر کاربران به راه‌حل‌های مقیاس‌بندی لایه ۲ متکی است.

«کاربران باید یاد بگیرند که تمام فعالیت‌هایشان باید روی لایه ۲ باشد و سپس لایه ۲ در نهایت از اتریوم به عنوان لایه پایه ۱ برای تسویه حساب و امنیت و تمرکززدایی استفاده می‌کند.»

بررسی کنید مصاحبه کامل بر روی … ما کانال یوتیوب و فراموش نکنید که مشترک شوید!

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس