مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک، یکی از حامیان قوی Dogecoin، سکه اصلی میم است. تأثیر ماسک تأثیر قابل توجهی بر روی DOGE و جامعه آن ایجاد کرده است.

در فضای کریپتو، اکثر دارایی های پرطرفدار و قابل توجه با حمایت برخی از حامیان قوی تلاش می کنند. اگر یک طرفدار در سطح جهانی بسیار معتبر باشد یا یک تأثیرگذار قابل توجه باشد، می تواند روند دارایی را تحریک کند.

بسیاری از مردم پست‌های ماسک را در رسانه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند و به قضاوت او برای چندین دارایی ارز دیجیتال تکیه می‌کنند. از این رو، ماسک همیشه قیمت DOGE را در مدتی تغییر داده است.

بزرگترین میم سکه، Dogecoin، با بازپس گیری روزانه خود، رکورد شگفت انگیزی را در بازار شکست. DOGE با بیش از 8 درصد افزایش روزانه در ارزش منفجر شد. حرکت ناگهانی میم سکه به آخرین پیشرفت در فعالیت های قوی ترین حامی صوتی آن مرتبط است.

DOGE با خبر خرید توییتر توسط ماسک افزایش یافت

در گزارش اخیر، ماسک تصمیم خود مبنی بر خرید توییتر را تکرار کرد. این میلیاردر قصد دارد تقریباً 44 میلیارد دلار پلتفرم رسانه های اجتماعی را تصاحب کند.

این خبر حرکت ماسک زمینه مساعدی را برای افزایش دوج کوین ایجاد کرده است، زیرا این میلیاردر یک طرفدار قوی است. به دنبال این بیانیه، قیمت DOGE 8.2 درصد افزایش یافت.

ماسک منابع و زمان خود را برای بهبود میم کوین در گذشته داده است. در نتیجه، او به ظهور Dogecoin کمک کرده است. از زمان عرضه آن در سال 2013، سکه میم به عنوان یک شوخی دیده می شود و “Joke Token” نامیده می شود. اما ماسک از پست‌های توییت خود برای تأثیر مثبت بر دوج، به خصوص در سال 2021 استفاده کرد.

ماسک علاقه خود را به خرید توییتر تجدید کرد

در آوریل 2022، ماسک بیش از 70 میلیون سهم TWTR به ارزش حدود 9.2 درصد از شرکت خریداری کرد. بعدها، این میلیاردر در نهایت اقدام به تصاحب توییتر و تبدیل پلت فرم رسانه های اجتماعی به یک شرکت خصوصی کرد. او حدود 44 میلیارد دلار برای خرید متعهد شد.

توییتر از سوی خود با این پیشنهاد موافقت کرد، اما ایلان ماسک بعداً نظر خود را تغییر داد. او تهدید کرد که این قرارداد را لغو خواهد کرد و برخی مسائل را به عنوان دلایل خروج خود عنوان کرد. این مسائل شامل حذف حساب های جعلی و حذف مشکلات کلاهبرداری است.

دوج کوین در نمودار l به صورت جانبی معامله می کند DOGEUSDT در Tradingview.com

ماسک بعداً در ماه جولای قرارداد را فسخ کرد و اشاره کرد که توییتر هنوز به بخشی از قرارداد خود عمل نکرده است.

Featured image from Pixabay, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر