پاتریک مک‌هنری، نماینده مجلس، گفت: «ما نیازی به واکنش‌های تند قانون‌گذاران نداریم تا به‌دلیل ترس از ناشناخته‌ها به جای تلاش برای فهمیدن، تنظیم کنیم.

کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان چندین مدیر عامل شرکت‌های بزرگ رمزنگاری در ایالات متحده را شنید، که برخی از آنها به نظر می‌رسید جبهه متحدی را در ترغیب قانون‌گذاران به ارائه چارچوب نظارتی شفاف برای ارزهای دیجیتال ارائه می‌کنند.

جرمی آلر، مدیر عامل Circle، سم بنکمن-فرید، مدیر عامل FTX، برایان بروکس، چاد کاسکارلا، مدیر عامل شرکت Bitfury، برایان بروکس، Chad CascarCEO 
، در جلسه چهارشنبه با عنوان “دارایی های دیجیتال و آینده امور مالی: درک چالش ها و مزایای نوآوری مالی در ایالات متحده” 
سخنرانی کردند. دنل دیکسون، مدیرعامل بنیاد توسعه استلار و آلسیا هاس، مدیر مالی Coinbase و مدیر عامل شرکت تابعه آمریکایی آن، 
به قانونگذاران آمریکایی در مورد چالش‌هایی که شرکت‌هایشان به عنوان صادرکنندگان استیبل کوین و مبادلات دارایی دیجیتال با آن مواجه هستند 
، 
گفتند .
در بیانیه ای کتبی که قبل از جلسه استماع منتشر شد، الر 
گفت که سیرکل از تلاش های کنگره برای «مجوز ملی و نظارت فدرال» بر صادرکنندگان استیبل کوین حمایت می کند، با توجه به اینکه بسیاری از آنها اکنون «بزرگتر از آن هستند که نادیده گرفته شوند». 
به نظر می‌رسد کاسکاریلا 
این احساس را منعکس می‌کند و سیستم مالی ایالات متحده را برای مدیریت اقتصاد دیجیتال در حال ظهور «ناکافی» توصیف می‌کند، اما فناوری بلاک چین ممکن است راه‌حلی را ارائه دهد:
مدیر عامل Paxos گفت: «معماری مالی مبتنی بر بلاک چین می‌تواند معاملات را در همان روز تسویه کند، ریسک طرف مقابل را کاهش دهد و اتاق تهاتر مرکزی پرهزینه را حذف کند. 
این امر به فعالان بازار و تنظیم‌کننده‌ها امکان می‌دهد تا کسری تسویه حساب و حاشیه را در زمان واقعی نظارت و تصحیح کنند. 
ما موافقیم که کوتاه کردن چرخه تسویه تجاری باید اولویت بالایی برای کمیسیون بورس و اوراق بهادار باشد و ما به شدت در تلاش هستیم تا این امکان را فراهم کنیم.
Jeremy Allaire، مدیر عامل Circle در جلسه کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان در روز چهارشنبه
بروکس 
اضافه کرد که قبلاً نمونه‌هایی از شرکت‌هایی وجود داشت که در فضای دارایی‌های دیجیتالی محیطی سازگارتر با مقررات را در کشورهای دیگر پیدا کردند، 
مانند Fidelity که در غیاب بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، صندوق قابل معامله 
بیت کوین ( BTC ) را در کانادا راه‌اندازی کرد. تصویب کمیسیون یک.
بروکس گفت: «دلیلی وجود دارد که استعدادهای رمزنگاری دیگر در سیلیکون ولی، زادگاه اینترنت تجاری اصلی، متمرکز نمی‌شوند. 
مطمئناً، برخی از استعدادها صرفاً از دره سیلیکون به میامی نقل مکان کرده اند – اما تعداد شگفت انگیزی از بنیانگذاران با استعداد به پرتغال، دبی، ابوظبی، سنگاپور و سایر حوزه های قضایی که اصلاً نظارتی ندارند، اما وضعیت مثبت تری نسبت به آنها دارند، رفته اند. نوآوری و رشد.»
مرتبط: قانونگذار ایالات متحده خواستار اقدام کنگره در مورد ارزهای دیجیتال است زیرا دولت از تعطیلی اجتناب می کند
نماینده پاتریک مک‌هنری در خطاب به پنل مدیران عامل ارزهای دیجیتال، استدلال کرد که فناوری در فضای کریپتو “از قبل تنظیم شده است” اما اذعان کرد که هر چارچوب موجود ممکن است “درهم” و “به‌روز” نباشد. 
به گفته نماینده کنگره کارولینای شمالی، عدم تفاهم در میان اعضای کمیته همکارش می‌تواند باعث کنترل بیش از حد رمزارز و بلاک چین شود:
ما به قوانین معقول جاده نیاز داریم، ما این را می دانیم. 
ما نیازی به واکنش‌های تند قانون‌گذاران نداریم تا به‌دلیل ترس از ناشناخته‌ها به جای تلاش برای درک، تنظیم کنیم. 
و این ترس از ناشناخته در حرکت به تنظیم قبل از درک، فقط نبوغ آمریکایی را خفه می کند و ما را در یک نقطه ضعف رقابتی قرار می دهد.
هنوز در زمان انتشار ادامه دارد، جلسه کمیته مجلس نمایندگان 
به دنبال بحث در مورد چهار جنبه کلیدی فضای کریپتو است: مبادلات، پیشنهادات استیبل کوین، نگرانی های نظارتی در دارایی های دیجیتال و پاسخ های نظارتی فدرال. 
قانونگذاران همچنین احتمالاً در مورد امور مالی غیرمتمرکز بحث خواهند کرد، با توجه به پتانسیل آن برای «تکثیر و جایگزینی ارائه مرسوم خدمات مالی مانند وام، تجارت دارایی، بیمه و سایر خدمات».

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع