• یکی از کارمندان سابق Coinbase به تجارت داخلی ارزهای دیجیتال متهم شده است.
  • برایان آرمسترانگ، مدیر عامل شرکت، به خبر دستگیری کارمند سابق واکنش نشان داده است.
  • مدیرعامل می‌گوید: «ما عوامل بد را بررسی و به مجریان قانون معرفی خواهیم کرد و آنها با عواقب حقوقی واقعی از جمله گذراندن دوران زندان مواجه خواهند شد.

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس به آن پاسخ داده است اخبار یک کارمند سابق که به دلیل تجارت داخلی دستگیر شده است. این مدیر عامل مدعی است که کارمند دستگیر شده در فروردین ماه در نتیجه تحقیقات داخلی آنها در خصوص فعالیت های غیرقانونی در شرکت از شرکت آنها اخراج شده است.

ایشان وحی، مدیر محصول در صرافی ارزهای دیجیتال و برادرش نیکیل وحی روز پنجشنبه در سیاتل دستگیر شدند.

آرمسترانگ این حادثه را در یک تاپیک پنج قسمتی در توییتر توضیح می دهد. این کارآفرین فناوری شروع می‌کند: «در کوین‌بیس، ما فعالانه فعالیت‌های غیرقانونی را رصد می‌کنیم و هرگونه سوء رفتار ادعایی را بررسی می‌کنیم.

در ماه آوریل، کمی قبل از فهرست شدن در Coinbase، اطلاعاتی در مورد احتمال پیشروی دارایی ها دریافت کردیم. ما بلافاصله تحقیقات در این مورد را آغاز کردیم.

مدیرعامل در ادامه توضیح می دهد که در نتیجه تحقیقات داخلی خود سه مظنون را شناسایی و این اطلاعات را در اختیار نیروی انتظامی قرار دادند. یک نفر یک کارمند کوین بیس بود که صرافی بلافاصله خاتمه یافت. امروز وزارت دادگستری ایالات متحده این کارمند سابق و دو فرد دیگر را به اتهام رفتار توهین آمیز متهم کرد.

آرمسترانگ با ابراز قدردانی از تیم خود و مجریان قانون، می‌گوید: «می‌خواهم از تیم‌های حقوقی، امنیتی، تحقیقات ویژه و اطلاعات جهانی برای اقدام و کار سریع خود در این زمینه تشکر کنم. ما از قدردانی وزارت دادگستری از کمک ما در پاسخگویی به این افراد را می‌شناسیم.»

آرمسترانگ اضافه می‌کند که این یادآوری عالی برای همه در حوزه ارزهای دیجیتال است و در کوین‌بیس، پیشروی غیرقانونی است و اعتماد را از بین می‌برد. ما بازجویی می کنیم و بازیگران بد را به مجریان قانون معرفی می کنیم و آنها با عواقب حقوقی واقعی از جمله گذراندن دوران زندان مواجه خواهند شد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر