• مدیر ارشد حقوقی کوین بیس مجدداً تأکید می کند که صرافی ارزهای دیجیتال آنها “اوراق بهادار را خاموش نگه می دارد.”
  • این خبر به دنبال تحقیقات SEC در مورد Coinbase است که ادعا می‌شود به آمریکایی‌ها اجازه داد و ستد اوراق بهادار ثبت نشده را داده است.
  • این افسر حقوقی گفت که ایالات متحده باید یک چارچوب نظارتی روشن برای اوراق بهادار دارایی دیجیتال داشته باشد.

در میان سوء ظن از سوی آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مدیر ارشد حقوقی کوین‌بیس، با توجه به اینکه به مشتریان آمریکایی اجازه می‌دهد اوراق بهادار ثبت‌نشده را معامله کنند، مجدداً تاکید می‌کند که صرافی ارزهای دیجیتال آن‌ها، اوراق بهادار را از پلتفرم معاملاتی دور نگه می‌دارد.

پل گروال، مدیر ارشد حقوقی کوین بیس، تاکید کرد که این شرکت به “فرایند سخت کوشی” پلتفرم خود که اوراق بهادار را دور نگه می دارد، اعتماد دارد. او همچنین وبلاگی را به اشتراک گذاشت که در 22 ژوئیه برای اثبات نظر خود منتشر شد.

این تجدید نظر به دنبال گزارش بلومبرگ در مورد تحقیقات SEC در مورد ادعای Coinbase است که به آمریکایی ها اجازه داد دارایی های دیجیتالی را که باید به عنوان اوراق بهادار ثبت می شد، مبادله کنند. بلومبرگ به نقل از سه نفر از آشنایان با این موضوع گزارش داد که کمیسیون در حال حاضر در حال بررسی برخی از توکن های فهرست شده در بورس است.

چند روز پیش، SEC متهم یک کارمند سابق Coinbase با تجارت داخلی و نقض مفاد ضد تقلب قوانین اوراق بهادار توسط SEC. این کمیسیون همچنین ادعا کرد که هفت ارز دیجیتال فهرست شده در این پلتفرم، اوراق بهادار هستند.

گروال در وبلاگ به اشتراک گذاشته شده مجدد نوشت که با تحقیقات SEC در مورد هفت دارایی همکاری کرده است. “اما به جای اینکه با ما در مورد آن گفتگو کنیم [assets] در پلتفرم ما، SEC مستقیماً وارد دعوی قضایی شد.

افسر ارشد حقوقی سپس مشکلی را ارائه کرد که فکر می کند ایالات متحده باید حل کند – فقدان یک “چارچوب نظارتی روشن و قابل اجرا برای اوراق بهادار دارایی دیجیتال”.

همانطور که در فهرست دارایی های کوین بیس مشاهده می شود، بیش از 200 ارز دیجیتال در زمان نوشتن بر روی پلتفرم فهرست شده اند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر