مدیر عامل بایننس به همکاری نزدیک با رگولاتورهای سنگاپور ادامه می دهد

  • چانگ پنگ ژائو از مدیر ارشد فناوری مالی MAS سنگاپور برای دعوت از وی به انجمن نقطه صفر تشکر کرد.
  • CZ همچنین برخی از عناوین اخبار گمراه کننده را روشن کرد.
  • در اخبار مرتبط، قیمت BNB در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است.

مدیر عامل Binance، Changpeng Zhao (CZ)، به توییتر رفت تا از Sopnendu Mohanty، مدیر ارشد Fintech MAS سنگاپور، برای دعوت از وی به انجمن نقطه صفر تشکر کند.

ژائو در این تاپیک اظهار داشت که هم او و هم مهانتی پست کردند که “بر این باورند که برقراری ارتباط عمیق برای بازیگران صنعت و تنظیم کننده ها بسیار مهم است.” او همچنین گفت که «گاهی به صورت خصوصی، گاهی علنی. PZF یک فرصت عمومی عالی بود.

موضوعاتی مانند برخی از مسائل مهم در فضای کریپتو و اقداماتی که می توان برای بهبود صنعت انجام داد در طول کنفرانس مورد بحث قرار گرفت.

او همچنین به رسانه های ارز دیجیتال نور تابید و گفت که چندین مورد وجود داشته است.عناوین گمراه کننده رسانه ای در مورد Binance/crypto، سنگاپور و غیره. خیلی ها سعی کردند بین ما فاصله بیندازند.” CZ اظهار داشت که این عناوین نمی توانند از حقیقت دورتر باشند زیرا “Binance و SG MAS با هم همکاری نزدیک و مشترک دارند.”

CZ نمونه هایی از این عناوین گمراه کننده را با یکی از مقالاتی که در طول کنفرانسی که او در آن شرکت می کرد ارسال شد به اشتراک گذاشت. عنوان این مقاله این بود: «تنظیم‌کننده سنگاپور متعهد می‌شود که برای ارزهای ارز دیجیتال‌شده «به شدت سخت» عمل کند.

CZ اظهار داشت که Mohanty در ابتدا گفته است که “SG به طور بی وقفه برای بازیکنان بد در کریپتو سخت خواهد بود” و این روزنامه نگار “قسمت میانی را قطع کرد و روایت را کاملاً تغییر داد.”

در اخبار مرتبط، توکن اصلی پلتفرم بایننس، بایننس کوین (BNB) طی 24 ساعت گذشته افت قیمت کمی را تجربه کرد. با توجه به ردیاب بازار کریپتو، کوین مارکت کپ، قیمت BNB 0.88٪ کاهش یافته است، قیمت آن را به حدود 239.11 دلار کاهش می دهد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر