Binance_founder_Changpeng_Zhao_says_its_U_S_crypto_exchange_arm

    • بایننس در هفته بلاک چین در پاریس ظاهر شد.
    • Changpeng Zhao، مدیر عامل Binance، در مورد انتظارات خود برای سال 2022 صحبت می کند.
    • ژائو قوانین فرانسوی بلاک چین را تحسین می کند.

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال، پس از حضور در هفته بلاک چین در پاریس در 13 آوریل، فضای وب 3.0 خود را در پاریس اعلام کرد. Changpeng Zhao، مدیر عامل بایننس در مورد انتظارات خود برای سال 2022 از طریق یک مصاحبه ویدیویی صحبت کرد.

چانگ پنگ ژائو، که با نام CZ نیز شناخته می‌شود، در هفته بلاک چین برنامه‌ها، افکار و انتظارات خود برای سال 2022 را به اشتراک گذاشت. او نسبت به افزایش تعداد دولت‌ها و شرکت‌هایی که فناوری بلاک چین را می‌پذیرند هیجان‌زده نشان داد.

او بیان کرد:

چندین کشور، مانند ایالات متحده، فرمان اجرایی در مورد استیبل کوین ها صادر کردند. دبی همراه با بحرین یک چارچوب قانونی ایجاد کرد و تعدادی مجوز برای بازیگران بزرگ صادر کرد.

او همچنین هیجان خود را در مورد نوآوری های اخیر مانند Metaverse و Gamefi که در مقیاس جهانی محبوب تر شده اند به اشتراک گذاشت. CZ همچنین در مورد چگونگی وضع قوانین مثبت فرانسه، پرتغال، سوئد و جبل الطارق صحبت کرد و اظهار داشت که این امر به پذیرش انبوه این فناوری کمک می کند.

وی در مورد اظهارات وی در مورد برگه سفید نظارتی دولت فرانسه گفت: “در برپایی این کنفرانس، تیم ما اجازه گرفت تا بنرهای Binance را در Palais Brongniart قرار دهد. [Historical Paris Stock Exchange]. و دولت با اعطای مجوز کاملاً خونسرد بود که نشان از مترقی بودن آنها دارد.»

CZ افزود: “من فکر می کنم فقط چیزهای کوچکی مانند آن نشان می دهد که ما با دولت اینجا چقدر احساس راحتی می کنیم.” به همین دلیل است که ما می خواهیم سرمایه گذاری های سنگین انجام دهیم و صنعت را در فرانسه رشد دهیم.

به گفته یک منبع، بیش از 60 درصد از شرکت‌های معمولی هنگام ورود به بلاک چین در فرانسه سود به دست آورده‌اند، در حالی که این رقم برای بازار جهانی تنها 20 درصد است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر