مدیر عامل بایننس: مرکز تجارت جهانی دبی تبدیل به مرکز جامع رمزنگاری می شود
  • مرکز تجارت جهانی دبی به گونه ای طراحی خواهد شد که به یک مرکز جامع رمزنگاری در امارات تبدیل شود.
  • مدیر عامل بایننس این سرنخ را در توییتی ارائه کرد.
  • مرکز تجارت جهانی دبی از محصولات، اپراتورها و خدمات ارز دیجیتال در این کشور استقبال خواهد کرد.

Binance CZ سرنخی داده است که مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) به مرکزی برای انکوباتور و تنظیم دارایی‌های مجازی و ارزهای دیجیتال در امارات تبدیل خواهد شد.

او در توییتی حرکت سریع DWTC در دنیای مالی دیجیتال را فاش کرد. طبق گفته CZ، DWTC قاطعانه از طیف گسترده ای از محصولات، اپراتورها و خدمات ارز دیجیتال در کشور استقبال کرده و از آن استقبال خواهد کرد.

» مرکز تجارت جهانی دبی تبدیل به منطقه جامع و تنظیم کننده دارایی های مجازی و Crypto می شود

مرکز تجارت جهانی دبی برای ایجاد گام‌های بزرگ در خدمات و نوآوری‌های رمزنگاری، یک اکوسیستم روان و جامع را برای دستیابی به هدف رمزنگاری خود در دبی طراحی خواهد کرد. علاوه بر این، با بخش خصوصی در دبی برای ایجاد یک محیط رمزنگاری آرام همکاری خواهد کرد.

علاوه بر این، مرکز تجارت جهانی دبی این کار را با اجرای استانداردهای رمزنگاری برای محافظت از سرمایه گذاران و مبارزه با پولشویی (AML) انجام خواهد داد. هدف DWTC در انجام این کار، مبارزه با انطباق با تامین مالی تروریسم (CFT) و سایر نابرابری‌های فین‌تک موجود در امارات است.

طبق اعلامیه‌ای جداگانه ، DWTC از این زمان برای توسعه چشم‌انداز دارایی‌های مجازی دبی و بازار ارزهای دیجیتال آن استفاده خواهد کرد . این کار را با ایجاد یک چارچوب مناسب برای محصولات و خدمات مالی نوآورانه مانند NFT که توسط بلاک چین ارائه می شود، انجام می دهد.

این گام برای تسریع جایگاه دبی به عنوان یک مرکز جهانی پیشرو برای تجارت، تجارت و فناوری ادامه می‌یابد، مرکز تجارت جهانی یک چارچوب نظارتی جدید در سطح جهانی از سیاست‌های قانونی و اجرایی دارایی مجازی ارائه و نظارت خواهد کرد، که برای تسهیل و گسترش بسیار مهم است. عملیات فرامرزی و نوآوری اکوسیستم برای ایجاد امکان پذیرش و رشد ایمن در بازار برای این بخش در دبی.      

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع