برد گارلینگ هاوس

    • براد گارلینگهاوس گفت که این دعوی بسیار بهتر از آنچه او “می توانست امیدوار” باشد پیش رفته است.
    • با این حال، او ادعا می کند که این دعوا برای پایان یافتن بسیار طولانی است.
    • قاضی نتبرن درخواست SEC برای محافظت از اسنادی را که ویلیام هینمن ادعا می کرد اتریوم یک امنیت نیست، رد کرد.

برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل به شرکت کنندگان در هفته بلاک چین که اخیراً به پایان رسیده است، گفت که شکایت جاری RIpple “بیش از حد” خوب پیش رفته است. با این حال، او اعتراف کرد که فکر می‌کند این دعوا باید زودتر به پایان می‌رسید.

گارلینگ هاوس روی صحنه گفت:

دعوای قضایی بسیار خوب پیش رفته است، و بسیار بهتر از آن چیزی است که وقتی حدود 15 ماه پیش شروع شد، می توانستم امیدوار باشم. اما چرخ های عدالت به کندی حرکت می کنند.

برای به سرعت آوردن ناآگاهان، ایالات متحده کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در دسامبر 2020 علیه ریپل شکایت کرد و مدعی شد که ریپل زمانی که دارای یک ICO برای XRP است، یک پیشنهاد توکن امنیتی ثبت نشده داشته است. هر دو نهاد یک سال بعد موضوع را به دادگاه بردند و ریپل هیچ قصدی برای تسلیم شدن به بازی قدرت ادعایی SEC نشان نداد.

تحولات اخیر به نفع ریپل بوده است. به طور خاص، CoinQuora گزارش شده است چند روز پیش قاضی سارا نتبرن درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای محافظت از اسناد مربوط به سخنرانی ویلیام هینمن، مدیر وقت، را رد کرد. این سخنرانی در مورد جایی بود که هینمن گفت بیت کوین و اتریوم اوراق بهادار نیستند.

وکلای ریپل ادعا می کنند که تصمیم قاضی نتبرن یک پیروزی بزرگ بود. در اصل، این بدان معناست که هینمن ممکن است اظهارات متناقضی داشته باشد زیرا دلیل بسیار کمی برای ادعای اینکه XRP یک امنیت است وجود دارد، زمانی که سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم در این دسته قرار نمی گیرند.

هینمن پس از تصدی خود در SEC، مشاور ارشد در Simpson Thacher، یک شرکت حقوقی که اتریوم را تبلیغ می کند، شد. جالب توجه است که نظارت بر توانمندسازی سازمان غیرانتفاعی (NGO) ایمیل‌های انحصاری را در ماه گذشته فاش کرد که شواهدی را نشان می‌داد که هینمن قبل از انتقال به سیمپسون تاچر هشداری در مورد تضاد منافع احتمالی دریافت کرده است.

SEC اکنون کمتر از دو هفته فرصت دارد تا درخواست تجدید نظر کند. در همین حال، وکلای ریپل انتظار دارند که این دعوا در سه ماهه سوم یا چهارم سال جاری به پایان برسد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر