از آنجایی که جامعه ارزهای دیجیتال مشتاقانه منتظر نصف شدن قریب الوقوع بیت کوین است، مدیر اجرایی (CEO) Bitwise هانتر هورسلی بر تاثیر آن بر بیت کوین تاثیر گذاشته و پیش بینی کرده است که این رویداد به طور بالقوه می تواند قیمت ها را به 100000 دلار یا حتی بالاتر برساند.

هورسلی بیان چشم انداز خوش بینانه او نسبت به نصف شدن بیت کوین آینده در پلتفرم X (توئیتر سابق). هر چهار سال، هالوینگ از نظر تاریخی با افزایش بیشتر قیمت مرتبط بوده است، و دیدگاه خوشبینانه هورسلی نشان می دهد که این چرخه ممکن است هیچ تفاوتی با سایر چرخه ها نداشته باشد.

نصف شدن بیت کوین آینده دست کم گرفته می شود

به گفته مدیرعامل، رویداد مورد انتظار در حال حاضر به طور قابل توجهی در فضای کریپتو دست کم گرفته می شود. وی با ابراز اطمینان نسبت به این مناسبت مدعی است که بازار در گذشته هرگز در آن قیمت گذاری نکرده و در این زمان نیز قیمت گذاری نخواهد شد.

هورسلی ارتباط تاریخی و پیامدهای دگرگون کننده این وقایع را برجسته کرد و با گذشته مقایسه کرد. نصف کردنs و با اشاره به سود قابل توجهی که سرمایه گذاران در سال های 2020، 2016 و 2012 به دست آوردند. وی اظهار داشت که پس از ماه ها بحث سرمایه گذاران در مورد اینکه آیا سه نصف قبلی قیمت گذاری شده اند یا خیر. بیت کوین به ترتیب 5.4 برابر، 2.8 برابر و 88 برابر رشد کرد.

با توجه به تحولات گذشته قیمت، مدیر عامل Bitwise پیش بینی می کند که این هالوینگ به عنوان یک کاتالیزور برای هدف 100000 دلار برای BTC عمل کند. پیش‌بینی هورسلی بسیار منطقی به نظر می‌رسد، زیرا این رقم تقریباً 47 درصد افزایش نسبت به قیمت فعلی دارایی دیجیتال است.

شایان ذکر است که از نظرات دارندگان جریان کاملاً مستقر برای اندازه گیری تأثیر هاوینگ استفاده نمی شود. بلکه بستگی به این دارد که علاوه بر کاهش روزانه عرضه فروشندگان طبیعی، افزایش قابل توجه و پایداری در تقاضا وجود داشته باشد یا خیر.

در کل، به صورت بیتی مدیر عامل، رشد مداوم تقاضا را همراه با شرایط برای یک رویداد قابل توجه Halving در سال جاری پیش بینی می کند. در حالی که سرمایه گذاران برای تأثیر احتمالی این رویداد تاریخی بر مسیر قیمت بیت کوین آماده می شوند، این پیش بینی متهورانه احتمال افزایش شدید قیمت را نه تنها در BTC بلکه در کل بازار ارزهای دیجیتال برجسته می کند.

انتقال بیت کوین به سرزمین هیچکس

در حالی که کمتر از 24 ساعت به نصف رسیده است، Cold Blooded Shiller، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، گزارش شده است که بیت کوین وارد سرزمین No Man's Land شده است. چند نکته جالب در مورد بحث وجود دارد بیت کوین در حال حاضر، اما ما به تازگی وارد سرزمین No Man's Land شده ایم.

به گفته شیلر، تا زمانی که با یکی از دو منطقه سبز مشخص شده در نمودار او تماس گرفته شود، او معتقد است که اقدام قیمت بسیار غیرقابل پیش بینی تر است. با این وجود، لینک‌های جالبی برای اقدام قبلی قیمت و شاخص قدرت نسبی (RSI) وجود دارد.

این تحلیلگر ادعا کرد که RSI در حال حاضر در بازه زمانی بالاتر (HTF) در حال تنظیم مجدد است و آخرین بار در ژانویه رخ داد، پس از یک شکست مشابه از تثبیت که اکنون مشاهده شده است.

در حالی که شیلر فکر نمی کند نتایج این بار یکسان باشد، اما اگر به دلیل این درجه از دست دادن بهبودی اتفاق نیفتد، کاملاً منطقی است.

معامله بیت کوین با قیمت 65207 دلار در نمودار 1 بعدی | منبع: BTCUSDT در Tradingview.com

تصویر برجسته از iStock، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر