مدیر عامل Kraken از فهرست LUNA 2.0 دفاع می کند: معامله گران بیت کوین صورت حساب ها را پرداخت نمی کنند.

جسی پاول از کراکن به دلیل معرفی نسل دوم LUNA مورد انتقاد قرار گرفت. به طور جداگانه، او علیه ادعاهای مبادلات ارز دیجیتال TradeFi انتقاد کرد.

زمستان کریپتو هیجانات زیادی دارد. مدیرعامل کراکن جسی پاول به دلیل دفاع از فهرست جدید مورد انتقاد قرار گرفت لونا، همچنین به عنوان LUNA 2.0 شناخته می شود، که به دنبال ارائه LUNA اصلی – که اکنون با نام Luna Classic (LUNC) شناخته می شود – و TerraUSD – اکنون به عنوان TerraUSD Classic (USTC) شناخته می شود – بازگشت از مردگان.

نام‌های معتبر در صنعت کریپتو مانند نیک کارتر از Castle Ventures با این تصمیم مخالفت کردند، در حالی که پاول در یک رشته توییت جداگانه به جیم چانوس فروشنده کوتاه‌مدت که در مقابل کوین‌بیس، بزرگ‌ترین رقیب کراکن، شورت بزرگی ساخته بود، انتقاد کرد.

کارتر به سادگی در توییتر رسمی کراکن که لیست LUNA جدید را اعلام کرد، توییت کرد: «چرا».

چهارمین صرافی بزرگ جهان، کراکن، بیش از 160 ارز دیجیتال را فهرست کرده است. این لیست هر ماه از بیت کوین (بیت کوین) به Filecoin (FIL) تا دومین تکرار LUNA، که در حال حاضر در رتبه 164 در شاخص قیمت خود قرار دارد.

اولین فروپاشی Terra حدود 50 میلیارد دلار را از بین برد و باعث شد خطوط تلفن خودکشی به Subreddit Terra متصل شود، در حالی که اسناد قانونی دو کوون، بنیانگذار آزمایشگاه Terraform را نشان می دهد دو شعبه و یک شرکت کامل را منحل کرد چند روز قبل از سقوط

مربوط: مبادله “طرح احیای Terra 2.0” از طریق airdrops، لیست، خرید و رایت

پروژه آن زمان بود هارد فورک و راه اندازی مجدد بدون هیچ پاداشی برای سرمایه گذاران فقیر. برای مثال یک ایردراپ آنطور که توسعه دهندگان قصد داشتند پیش نرفت، به عنوان نشانه ها به طور ناموزون توزیع شد. LUNA جدید با وجود افزایش 90 درصدی قیمت، از اوج 20 دلار به کمتر از 8 دلار کاهش یافته است. توسط ایردراپ بایننس هدایت می شود.

نمودار قیمت LUNA که پمپ Binance را در 30 می نشان می دهد. منبع: CoinMarketCap

پاول اشاره می کند که «تقاضای مشتری» انگیزه فهرست شدن LUNA بود. روهان گری، استادیار حقوق در دانشگاه ویلامت، پاول را در حال حرکت فراخواند. استدلال اینکه eBay به کلاهبرداران اجازه نمی دهد در پلتفرم تجارت الکترونیک باقی بمانند، پس چرا صرافی های ارز دیجیتال باید به Terra اجازه دهند پشت میز بنشینند؟ این اظهار نظر یک شوخی برای ادعای پاول در مورد کراکن بود:

ما یک بازار هستیم، مانند eBay. معامله گران بیت کوین صورت حساب ها را پرداخت نمی کنند.”

پاول قبلاً جنبه تعیین کننده ای در عملیات خود نشان داده است و اخیراً مقر جهانی کراکن را بسته است زیرا “سانفرانسیسکو امن نیست.” با این حال، وقتی صحبت از پول و کراکن به میان می‌آید، او در توییتی نوشت: «ما سعی می‌کنیم تا حد ممکن دارایی‌ها را نادیده بگیریم».

فیات و اکثر سهام‌ها زباله هستند، اما خشم کجاست؟ درآمد حاصل از این سکه های دیگر تمام امنیت، لابی های طرفدار BTC و بازاریابی را می پردازد.

کراکن در یک تاپیک جداگانه در توییتر از آینده مبادلات ارزهای دیجیتال دفاع کرد. در یک گوشه منتقدان ارز دیجیتال پادکست، Chanos – یک مدیر سرمایه گذاری آمریکایی – جزئیات کوتاهی را که در برابر Coinbase، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال آمریکا ایجاد کرده بود، ارائه کرد. برای پاول، “تغییر پارادایم در 10 سال آینده” وجود خواهد داشت و صرافی‌های ارز دیجیتال به عنوان برنده ظاهر خواهند شد.

جدا از دعواهای درونی و توییتر، برای کسانی که به دنبال سیگنالی در میان جنگ کلمات هستند، پاول ترجیحات سرمایه گذاری خود را برای انتخاب بیت کوین، سرمایه گذاری در صرافی ها یا هر دو به اشتراک گذاشت:

کراکن بلافاصله به درخواست Cointelegraph برای اظهار نظر پاسخ نداد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس