Global_Crypto_Market_Cap_Touches_Historic_High_of_2_5_$Trillion

    • بیت کوین در حال حاضر با قیمت 29927 دلار از 31800 دلار در 24 ساعت معامله می شود
    • از 10 مورد برتر، Solana (SOL) به تنهایی بیش از 11٪ کاهش یافته است.
    • مدیرعامل پلتفرم ارز دیجیتال Mudrex: «قیمت‌ها کاهش می‌یابد زیرا خریداران کریپتو در حال حاضر اشتهای کم ریسکی دارند.

بیت کوین (BTC) ماه می را با قیمتی بالای 32000 دلار به پایان رساند. پس از 2 ژوئن، BTC به زیر 29500 دلار سقوط کرد.

داده های موجود در CoinMarketCap نشان می‌دهد که ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال بار دیگر به زیر ۱.۲۳ تریلیون دلار سقوط کرده است و هر آلتکوین قرمز است. از 10 سکه برتر، Solana (SOL) به تنهایی بیش از 11٪ کاهش یافت، در حالی که اتریوم (ETH) و بایننس کوین (BNB) هنوز در 5٪ کاهش ارزش هستند. کریپتویی که تا کنون بدترین ضربه را خورده NuCypher (NU) است که ۲۶ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

دارشان باتیجا، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران صرافی ارز دیجیتال Vauld، در مصاحبه با فایننشال اکسپرس، گفت که بازار کریپتو در حال حاضر در الگوی مشابه بازارهای سهام حرکت می‌کند و بازار همچنان در یک روند صعودی است.

در شرایطی که سهام ایالات متحده یک روز دیگر از اصلاح را پشت سر گذاشت، بازارهای کریپتو نیز مسیر مشابهی را دنبال کردند. با همبستگی بالا بین BTC و شاخص S&P 500، شانس معامله گران برای ارزهای دیجیتال صعودی باقی می ماند.

ادول پاتل، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران پلتفرم سرمایه‌گذاری کریپتو Mudrex، معتقد است که قیمت‌ها کاهش می‌یابد زیرا خریداران کریپتو در حال حاضر اشتهای کم ریسکی دارند. او گفت:

بیت کوین در هفته آخر شاهد جهش مختصری بود اما در 24 ساعت گذشته به 29000 دلار آمریکا بازگشت. این نشان دهنده اشتهای کم ریسک در بین خریداران است. هنوز مشخص نیست که روند نزولی تا چه زمانی بر بازار تأثیر خواهد گذاشت.

تحلیلگران WazirX Trade Desk همچنین گفتند که «روند روزانه بیت کوین همچنان در یک الگوی مثلث نزولی حرکت می کند. مقاومت بعدی بیت کوین 40000 دلار و پشتیبانی فوری 26800 دلار پیش بینی می شود. بیت کوین باید از سطح 40 هزار دلار عبور کند تا شاهد هر رشد صعودی قابل توجهی باشیم.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر