مدیر عامل SEBA می گوید سرمایه گذاری نهادی بیت کوین را تا 75000 دلار افزایش می دهد

ما معتقدیم که قیمت در حال افزایش است. مدل‌های ارزیابی داخلی ما قیمت هر BTC را در حال حاضر بین 50000 تا 75000 قرار می‌دهند.

مدیر عامل مؤسسه مالی SEBA بانک مستقر در سوئیس پیش‌بینی‌های خود را برای بیت کوین در سال 2022 به اشتراک گذاشت. گویدو بوهلر، یک امتیاز برای گاوهای BTC، نسبت به پذیرش سازمانی و افزایش قیمت به 75000 دلار در هر سکه خوش بین بود.

او در یک توضیح داد مصاحبه که در SEBA، استخرهای دارایی به دنبال زمان مناسب برای سرمایه گذاری هستند. با این حال، آنها به طرف مقابل مناسب و مقررات لازم برای استقرار سرمایه نیاز دارند.

وقتی روی اینکه آیا بیت کوین (بیت کوینبولر فکر می کند که این امکان وجود دارد، “این سوال همیشه زمان است.” او اشاره کرد که با تسلط BTC پایین آمدن در 40٪، این یک لحظه مهم برای سرمایه گذارانی است که به دنبال یک بازی جهت دار هستند.

این مصاحبه در کنفرانس کریپتو Finance در سنت موریتز، سوئیس انجام شد، جایی که بازیکنان “پیچیده” در سراسر فضای کریپتو گرد هم آمدند تا در مورد معاملات تجاری بالقوه بحث کنند.

دلایل افزایش قیمت ها با تفکرات مدیر عامل لجر در تضاد است. در همان کنفرانس، پاسکال گوتیه موافقت کرد که بیت کوین به بالاترین حد خود برسد، اما این اتفاق خواهد افتاد خرده فروشی باشد که منجر به شارژ می شود.

مربوط: مدیر اجرایی Fidelity می گوید بیت کوین از نظر فنی بیش از حد فروخته شده است و 40 هزار دلار را به یک «حمایت محوری» تبدیل می کند.

بانک SEBA در حال ایجاد شهرت به عنوان یک موسسه بانکی دوستدار ارز دیجیتال است. بانک آراخیراً دور سرمایه گذاری سری C را تکمیل کرد از 110 میلیون فرانک سوئیس (119 میلیون دلار) که FTX و Alameda Research سرمایه گذاران آن بودند. در اکتبر سال گذشته، بانک گفت که مشتریان خواهد بود به زودی قادر به کسب بازدهی در دارایی های ارز دیجیتال خود خواهند بود.

یک ارز دیجیتال علاقهمند به گفته بوهلر، خود فناوری پشت بیت کوین «تعریف مجدد مالی» را انجام خواهد داد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس