را قیمت و ارزش گذاری بیت کوین در آینده موضوع داغ بحث با پیش بینی های متفاوت از اردوگاه های مختلف است. با این حال، یک احساس توسط اکثر افراد حفظ می شود و آن این واقعیت است که ارز دیجیتال قرار است با ارزش بسیار بالاتری نسبت به فعلی معامله شود. آنتونی اسکاراموچی، مدیرعامل اسکایبریج کپیتال، این عقیده را دارد و پیش‌بینی می‌کند که ارزش بازار بیت کوین در نهایت به نیمی از ارزش بازار طلا خواهد رسید.

تلاش برای بیت کوین برای تصاحب 50 درصد از ارزش بازار طلا

آنتونی اسکاراموچی مدتهاست که از طرفداران بیت کوین بوده و در مورد حمایت خود از این کوین بسیار پر سر و صدا بوده است. یک بار دیگر، مدیر عامل Skybridge Capital موضع خود را در مورد بیت کوین تکرار کرده و پیش بینی می کند که انتظار دارد قیمت در آینده به کجا برسد.

اسکاراموچی در مصاحبه ای به CNBC گفت مصاحبه او انتظار دارد که قیمت بیت کوین در نهایت به 170000 دلار برسد. نه تنها این، او گفت که او انتظار دارد که ارزش بازار بیت کوین روزی به 50 درصد خواهد رسید ارزش گذاری طلا.

مدیرعامل توضیح می‌دهد که بیت کوین صعود مثبتی داشته است زیرا شفافیت نظارتی بیشتری در مورد دارایی دیجیتال و همچنین تأیید ETF‌های مختلف Spot Bitcoin وجود دارد. و موفقیت این ETF های بیت کوین نقطه ای است که باور اسکاراموچی مبنی بر اینکه بیت کوین به نیمی از ارزش طلا خواهد رسید را هدایت می کند.

او توضیح می دهد که ETF طلا یک سال طول کشید تا به 10 میلیارد دلار ورودی رسید. با این حال، در مورد بیت کوین، آن را در سه ماه انجام داده است، به این معنی که 25 درصد از زمان لازم برای رسیدن به این هدف طلا طول کشیده است. سپس با نصف شدن در راهاسکاراموچی توضیح می دهد که عرضه حتی کمتر می شود.

مدیر عامل شرکت همچنین توضیح می دهد که انتظار دارد بیت کوین به یک ذخیره ارزش تبدیل شود، چیزی که آن را به عنوان یک رقیب برای طلا بالا می برد. در این صورت، رشد مستمر آن در نهایت حدود نیمی از ارزش بازار طلا را شاهد خواهد بود.

بیت کوین با این ارزش گذاری کجا معامله می کند؟

جاری طلا ارزش بازار تقریباً 15.7 تریلیون دلار است و نیمی از این ارزش بازار بیت کوین را به 7.85 تریلیون دلار می رساند. جاری بیت کوین ارزش بازار 1.4 تریلیون دلار و قیمت هر سکه 72000 دلار است. این به این معنی است که ارزش بازار 7.85 تریلیون دلاری باعث می شود تجارت ارزهای دیجیتال بسیار بالاتر باشد.

با عرضه محدود 21 میلیون سکه، ارزش بازار بیت کوین 7.85 تریلیون دلاری، قیمت هر واحد را تعیین می کند. بیت کوین با قیمت فوق العاده 378000 دلار چنین افزایشی نشان دهنده افزایش 500 درصدی نسبت به سطوح فعلی قیمت است. و سپس، با کنترل حدود نیمی از کل ارزش بازار کریپتو توسط بیت کوین و با فرض ادامه رشد آلت کوین ها در کنار آن، این امر می تواند به راحتی شاهد رسیدن کل بازار کریپتو به ارزش بازار 14 تریلیون دلاری باشد و رقابت با طلا را تقویت کند.

با این حال، اسکاراموچی جدول زمانی برای زمانی که انتظار دارد این اتفاق بیفتد را ارائه نمی دهد و به سرمایه گذاران هشدار می دهد که به این زودی انتظار آن را نداشته باشند. مدیر عامل Skybridge Capital هشدار داد: “این یک شبه اتفاق نخواهد افتاد و نوسانات زیادی وجود خواهد داشت.”

BTC price recovers above $72,000 | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از اخبار رهبری، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر