مرورگر اپرا دسترسی مستقیم به اکوسیستم DApp مبتنی بر زنجیره BNB را امکان پذیر می کند

ادغام جدید با BNB Chain به کاربران Opera اجازه می دهد تا به برنامه های غیرمتمرکز از جمله DEX مانند PancakeSwap، 1inch و BiSwap دسترسی داشته باشند.

مرورگر دوستدار رمزگذاری اپرا، BNB Chain، یک اکوسیستم بلاک چین غیرمتمرکز را که قبلا به نام زنجیره هوشمند Binance شناخته می شد، یکپارچه کرد تا برنامه های غیرمتمرکز مبتنی بر زنجیره BNB (DApps) را در نسخه های اندروید، iOS و دسکتاپ مرورگر کریپتو خود فعال کند.

ادغام 350 میلیون کاربر اپرا را قادر می سازد تا توکن BNB (Build N Build) را با فیات خریداری کرده و آن را از طریق کیف پول ارز دیجیتال داخلی Opera ارسال و دریافت کنند و همچنین به DApps در اکوسیستم زنجیره BNB دسترسی داشته باشند. این لیست شامل صرافی های غیرمتمرکز (DEX) مانند PancakeSwap، 1inch و BiSwap و همچنین محصولات مالی غیرمتمرکز (DeFi) مانند DRIP Venus، Tranchess، Treehouse، ApeSwap و AutoShark Finance است.

ادغام زنجیره BNB مرورگر رمزگذاری Opera به دنبال انتشار بتا a مرورگر Web3 برای دستگاه های iOS، iPhone و iPad، در ماه آوریل. اپرا آغاز شد پروژه کریپتو Browser اوایل امسال برای تمرکز بر روی Web3 و تسهیل ناوبری در DApps، بازی ها و پلتفرم های متاورس. شرکت مرورگر از آن زمان پشتیبانی خود را گسترش داده است نه اکوسیستم اصلی بلاک چین: بیت کوین، Solana، Polygon، StarkEx، Ronin، Celo، Nervos Network و اکنون BNB Chain.

به گفته پاتریک دگنهارت از BNB Chain، هدف اصلی جامعه بایننس چین ایجاد زیرساخت برای “اکوسیستم مجازی موازی جهان” و جذب میلیاردها نفر بعدی به ارزهای دیجیتال است. او افزود که «تقویت پذیرش دارایی‌های دیجیتال و فناوری بلاک چین نیازمند تلاش‌های عمده برای یکپارچه‌سازی Web2 و Web3 است».

مربوط: مرورگر اپرا کریپتو اکنون در آیفون و آیپد در دسترس است

بنیانگذار و مدیر عامل 5ire، Pratik Gauri، هنگام اظهار نظر در مورد آخرین توسعه، به Cointelegraph گفت که این شرکت مرورگر “آینده نگری در سال 2018 برای شروع ساخت محصول خود مطابق با استانداردهای Web 3.0” داشت.

او معتقد است که این یک بازی را تغییر می دهد زیرا اگر سیستم های امنیتی اپرا در طول زمان قابل اعتماد باشند، بسیاری از سرمایه گذاران و معامله گران روزانه مایل به استفاده از مرورگر آن به جای دیگران خواهند بود و افزود:

“و این همان هدف وب 3.0 است. اینکه داده های شخصی متعلق به افراد باشد، نه اینکه شرکت های بزرگ داده میلیاردها دلار از روز شما و محتوای ایجاد شده شما سود ببرند و چیزی دریافت نکنید. دوم، اگر سیستم امن باشد، با یک UX عالی، وقتی صحبت از تبدیل عمومی به وب 3.0 می شود، بر بازارها حکومت خواهند کرد.”

اپرا برای مدت طولانی بخشی از فضای ارزهای دیجیتال بوده است و تبدیل به آن شده است اولین مرورگر بزرگی که بیت کوین را پذیرفت (بیت کوین) پرداخت ها در سال 2019. به گفته Jorgen Arnesen از Opera، کریپتو Browser برای جذابیت برای کاربران باتجربه و جدید ارزهای دیجیتال طراحی شده است و علاقه روزافزون به Web3 را هدف قرار می دهد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس