مرورگر اپرا کریپتو اکنون در آیفون و آیپد در دسترس است

با وجود اینکه کاربران موبایل اندروید در چند ماه گذشته توانسته اند به مرورگر دسترسی داشته باشند، اکنون بیش از یک میلیارد کاربر اپل می توانند آن را از طریق اپ استور دانلود کنند.

اپرا منتشر شد نسخه بتای مرورگر Web3 خود با کیف پول ارز دیجیتال داخلی در روز جمعه برای دستگاه های iOS، آیفون و آی پد. مرورگر کریپتو اپرا از ژانویه برای کاربران دسکتاپ مک و ویندوز و همچنین کاربران موبایل اندروید در دسترس است. انتشار تلفن همراه آخرین مرحله در آن است پروژه کریپتو Browserابتکاری متمرکز بر وب 3 برای تسهیل ناوبری در برنامه های غیرمتمرکز (DApp)، بازی ها و پلتفرم های متاورس.

به گفته این شرکت، ویژگی های اصلی شامل کیف پول اپرا با پشتیبانی از اکوسیستم های اتریوم، پلیگون و سلو برای خرید، فروش و انتقال توکن ها است. کاربران همچنین می توانند هر کیف پول سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) را با کیف پول بومی اپرا بازیابی کنند و دارایی ها و موجودی های موجود خود را یکپارچه کنند.

در صفحه اصلی مرورگر، کاربران می‌توانند آخرین فروش‌های برتر NFT و یک گردآورنده اخبار به نام «کریپتو Corner» را با به‌روزرسانی‌های زنده در مورد قیمت دارایی‌های کریپتو و هزینه‌های گاز، و همچنین airdrops و حتی منابع آموزشی پیشنهادی مشاهده کنند.

صفحه شروع پیش فرض مرورگر اپرا کریپتو.

این شرکت همچنین گفت که این مرورگر دارای حفاظت از استخراج ارزهای دیجیتال است که اسکریپت‌های «جنگ ارز دیجیتال» را که ممکن است عملکرد دستگاه آیفون یا آی‌پد را به خطر بیندازند، مسدود می‌کند. سایر ویژگی‌های امنیتی شامل مسدودکننده تبلیغات و ردیاب بومی، مسدودکننده پنجره‌های بازشو و مسدودکننده گفتگوی کوکی بصری است.

به گفته یورگن آرنسن، EVP Mobile در اپرا، مرورگر کریپتو علاقه روزافزون به Web3 را هدف قرار می دهد، چه از جانب کاربران کهنه کار ارز دیجیتال یا تازه واردان.

«پروژه مرورگر کریپتو Opera برای ساده‌سازی تجربه کاربری Web3 ساخته شد که اغلب برای کاربران اصلی گیج‌کننده بوده است. اپرا معتقد است استفاده از وب 3 برای دستیابی به پتانسیل کامل و پذیرش گسترده باید آسان باشد.

علاوه بر این، شرکت مرورگر اضافه کرد پشتیبانی از هشت اکوسیستم اصلی بلاک چین – بیت کوین، سولانا، چند ضلعی، استارک اکس، رونین، سلو، شبکه عصبی و IXO. Opera گفت که قصد دارد در آینده زنجیره های Proof-of-Stake بیشتری را ادغام کند.

مربوط: Opera برای ادغام با Polygon، اکوسیستم DApp را به روی 80 میلیون کاربر باز می کند

به تازگی، اپرا با Yat شریک شد، پلتفرمی است که امکان ایجاد آدرس های وب یا URL های مبتنی بر ایموجی را فراهم می کند. «ایموجی‌سازی» اپرا به کاربران اجازه می‌دهد تا با وارد کردن یات‌های تایید شده یا رشته‌ای از ایموجی‌ها در نوار URL به جای حروف و کلمات، در وب گردی کنند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس