مرکادو بیت کوین قصد دارد به مکزیک گسترش یابد

این گسترش ممکن است لزوماً شامل خرید مرکادو بیت کوین یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در مکزیک برای فعالیت در این کشور نباشد.

صرافی کریپتو برزیل مرکادو بیت کوین ممکن است در سال 2022 در مکزیک فعالیت خود را آغاز کند و در انتظار تایید نظارتی است.

رینالدو رابلو، مدیرعامل مرکادو بیت کوین، روز پنجشنبه در صحبت با کوین تلگراف گفت که این شرکت در انتظار تاییدیه نظارتی برای شروع فعالیت در مکزیک است. جزئیات گسترش نامشخص است، اما رابلو در مصاحبه ای در آوریل گفت که به دست آوردن یک صرافی ارز دیجیتال راهی آسان تر برای فعالیت در یک بازار جدید برای جلوگیری از شروع از صفر است.

در ژانویه، اپراتور Mercado Bitcoin 2TM Group یک سهام کنترلی خرید در صرافی کریپتو لوجا مستقر در لیسبون به عنوان بخشی از گسترش شرکت در پرتغال. کوین بیس هم بود گزارش شده که در حال مذاکره برای خرید 2TM است – با ارزش گذاری بیش از 2 میلیارد دلار در آن زمان – اما بحث ها در ماه مه پایان یافت.

Rabelo گزارش شده است گفت 2TM “با توجه به سناریوی کلان اقتصادی کمی محتاطانه به بازار آمریکای لاتین نگاه می کرد”، اما اشاره نکرد که این شرکت در کجا یا اینکه ممکن است بعدا گسترش یابد یا خیر. در زمان انتشار، 2TM در برزیل و پرتغال از طریق شرکت هایی از جمله Mercado Bitcoin فعالیت می کند. ، آکادمی بلاک چین، Bitrust، CriptoLoja و Portal do Bitcoin.

مربوط: ریکاردو سالیناس می‌گوید ساخت ارز قانونی بیت‌کوین در مکزیک یک نبرد دشوار خواهد بود

اگر مرکادو بیت کوین به مکزیک حرکت کند، احتمالاً در رقابت با صرافی ارز دیجیتال Bitso خواهد بود که در حال حاضر به کشور خدمات ارائه می کند و همچنین آرژانتین، برزیل، السالوادور و کلمبیا. برخی از قانونگذاران در مکزیک پذیرش بیت کوین را پیشنهاد کرده اند.بیت کوینبه عنوان پول قانونی در کشور مانند همسایه اش السالوادور در سپتامبر 2021، اما برنامه هایی نیز وجود دارد کهمعرفی ارز دیجیتال بانک مرکزی در سال 2024

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس